• Bridezilla11

    Gördel som verkligen håller in fettet på höfterna, finns såna?

    Hej!


    Jag har två olika "shaping" underkläder här hemma. Båda är till för att forma midjan, man ska se slankare ut osv. Men ingen av dom tar in en endaste centimeter på höfterna på mig! Jag har en del fett där, så det är inte mig det är fel på :P


     


    Någon som kan tipsa om någon bra produkt för detta? Dom jag har kommer från Twilfit och Lindex. SNÄLLA GE MIG TIPS! =)

  • Svar på tråden Gördel som verkligen håller in fettet på höfterna, finns såna?
  • förlovadflicka

    Det finns ju strumpbyxor som går upp över naveln och som formar ordentligt, har två par sådana från åhlens. (Är dock inte superbekvämt när man inte behöver den funktionen :P)

  • Mirjami

    Vad hette de där de sålde på tv-shop förut? Jag fick en sådan av mamma då de kom i två-pack. De håller in ALLT! och går från under byst (har band över axlarna, avtagbara) och ner till strax ovan knäna.

  • cuteanniis
    Mirjami skrev 2011-07-07 10:38:11 följande:
    Vad hette de där de sålde på tv-shop förut? Jag fick en sådan av mamma då de kom i två-pack. De håller in ALLT! och går från under byst (har band över axlarna, avtagbara) och ner till strax ovan knäna.
    Något liknande denna kanske?  www.tvins.com/products/slimlift-aire/slimlift-aire.php
  • Mirjami
    cuteanniis skrev 2011-07-07 10:42:27 följande:
    Något liknande denna kanske?  www.tvins.com/products/slimlift-aire/slimlift...
    JAPP, den ja. Fast den hade inte spets förr och kunde hållas uppe med axelband. Då slapp man bh-fettkuddarna under armarna!

    Och den har en glipa mellan benen så man kan gå på toa utan att ta av den. Trosor till är dock ej att rekommendera, isf utanpå, men den täcker omlott i springan så man ser inte "hemligheten" ändå.
Svar på tråden Gördel som verkligen håller in fettet på höfterna, finns såna?