• LindaochJohn

    Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?

    Hej!

    Tycker det finns alldeles för lite inspirationsbilder på brudgumens kläder här!
    Min m2b vet inte alls hur han vill se ut o behöver få tips!

  • Svar på tråden Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?
  • andersson1970


    Of Topic....men jag hade dött av sinnlighet/lust & lycka om min man hade velat klä sig som Garyd Oldman i "Dracula".
  • BrideOfFrankenstein

    Gaaaaaaaaaaah GARY OLDMAN I DRACULA!!!!! Så jävla vackert, det är nästan poesi Hjärta
     Min blivande har fobi för att se för mesig ut, han vägrar frack till exempel för att han tror att han kommer börja gå som en pingvin..:). Så nu har vi styrt upp en smoking åt honom med lite mer slimmat stuk, grå mönstrad väst under, kravatt till det och myggjagare på fossingarna. Fin-fint och passar honom :)
    Han fick jättebra hjälp på Remanns Högtidskläder i Göteborg.

  • EmmaStina

    dressmann.com/se/index.asp
    Den kostymen hade min man i lördags. Till detta en ljusblå skjorta och en slips med lite turkosa inslag samt en mörkturkos näsduk i fickan. Svarta skor till också

  • Kattpoet

    Min man hade  tradtions enlig klädsel för sitt hemland,  dvs hans lands form av knätofs.
     

  • Future Mrs S

    Inspirationen är Chris Brown's outfit (Svarta byxor, vit skjorta, svart väst, röd slips).. dock får det nog bli kavaj oxå i kyrkan.. 

    Kommer bli så snyggt! :D  

  • Future Mrs S
    Future Mrs S skrev 2011-07-06 16:54:02 följande:
    Inspirationen är Chris Brown's outfit (Svarta byxor, vit skjorta, svart väst, röd slips).. dock får det nog bli kavaj oxå i kyrkan.. 

    Kommer bli så snyggt! :D  
    Jag var snabb att posta där! :D 
    Iallafall outfiten är från videon Yeah

    ">

  • LindaochJohn
    Future Mrs S skrev 2011-07-06 16:55:02 följande:
    Jag var snabb att posta där! :D 
    Iallafall outfiten är från videon Yeah

    ">

    " target="_blank">

    Snyggt!  Skrattande
  • baby freeze
    Kattpoet skrev 2011-07-06 15:43:29 följande:
    Min man hade  tradtions enlig klädsel för sitt hemland,  dvs hans lands form av knätofs.
     
    Jag älskar karlar i folkdräkt, och jag frågade per sms killen hur svårt det skulle bli att fixa fram en dräkt från hans hemland. Hans svar:
    Väldigt svårt, mest med tanke på det motstånd jag kommer att göra! :)

    Han kommer vara skitsnygg oavsett, men han hjälper mig inte i min fetish... hahaha!
Svar på tråden Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?