• Morsian2011

    Min kille svensexas just nu...

    Min blivande har sin svensexa för tillfället.. dock är detta bara en "fejk" och de har den riktiga imorgon. De kommer dock troligtvis köra järnet med honom ikväll.. Stackare.. själv har jag varit och tagit ett par glas vin med ett par kompisar.. men saknar honom så mycket. Man kan ju inte ringa precis till honom..Undrar om jag får någon hippa??h mm.. Någon annan som är / har varit i samma situation?

  • Svar på tråden Min kille svensexas just nu...
  • Beautiful Disaster

    Jag går och väntar på att de ska komma och kidnappa min blivande snart, vet inte ens om hans kompisar planerat något, måste nog kolla

    Jag däremot blir utan möhippa. De finns ingen tid för det och det förstår jag. Tack och lov vet jag om det och det är okej. Hade varit värre att gå och vänta och hoppas och sedan bli grymt besviken över att det inte blir något. 


    Elliotts änglamamma - lilla-mirakel.blogspot.com
  • pimory

    jag börjar mistänka att det är ngt lurt på gång nu..


    min kompis ville att jag skulle komma och hjälpa henne med en av hennes hästar som "sitter fast i sidorna" ( helt enkelt att jag ska träna dressyr) kul tyckte jag självklart! men det var viktigt att det var fredag för det passade bäst. och sen såg jag på FB att min bror har blivit vän med min kompis( dom har träffats typ en gång) hm? ska bli spännande att se... om man är helt ute och cyklar .. haha

  • På rosa moln
    Beautiful Disaster skrev 2011-07-01 20:44:14 följande:
    Jag däremot blir utan möhippa. De finns ingen tid för det och det förstår jag.
    Har de inte en dag/några timmar över för din skull på flera månader? Tur att du verkar förstå dem i alla fall. Själv skulle jag förmodligen aldrig prata med mer...
  • Morsian2011

    Jag vet att jag kommer ha en möhippa.. Vet ni andra? Hur känner ni kring det? Är ni nervösa eller förväntansfulla? Har ni fått veta info om det i förväg?

  • Zelmah

    jag tror nog inte heller att jag får nån hippa. fattar inte hur det ska vara möjligt, jobbar i princip varje helg och de få helger jag har tagit mig ledigt har jag konserter/festival o bröllopsfest att besöka så det kan bli svårt. Finns bara en helg jag inte har jobb lr planerat in nåt på och då skulle jag vilja åka och bada hos pappa hehe...Sen är mina vänner så utspridda över landet så jag tvivlar starkt på att det blir nåt.. har sagt det till mb2 oxå men han tror att det blir nåt ändå även fast inte jag tror det. "Du kommer nog inte undan ska du se..." säger han. Men jag förväntar mig inget, då blir jag inte så besviken sen om det inte blir nåt. Bättre o bli positivt överaskad i så fall.

    Själv är han jättenojjig för att bli tagen snart.. det kommer nog bli nu i juli för hans del eftersom han är "hemma" i stan o har semester. Det han nojjar mest över är att det ska bli strippklubb eller pinsamma åtlöjesgrejer på stan men han har klart och tydligt sagt till sin bror (marsalk) att "vad som helst men icke stripklubb!!". Jag tror att hans bror respekterar det men han är orolig ändå. Det jag oroar mig mest för är att han ska bli så full att han får svårt att ta sig hem sedan... hoppas de ser till att han kommer hem på ett bra sätt... Man får väl försöka sysselsätta sig den dagen/kvällen han blir tagen så att man har nåt kul att pyssla med själv (om jag inte jobbar).. bäst är ju att bli tagna samtidigt om vännerna kan koordinerar det så.

  • Beautiful Disaster
    På rosa moln skrev 2011-07-01 22:18:43 följande:
    Har de inte en dag/några timmar över för din skull på flera månader? Tur att du verkar förstå dem i alla fall. Själv skulle jag förmodligen aldrig prata med mer...
    Det handlar tyvärr om mina systrar. Gifter mig om drygt en månad, de jobbar båda i sommar.
    Visst är jag besviken, det är ingen hemlighet. Men jag vinner inget på att sura. 
    Elliotts änglamamma - lilla-mirakel.blogspot.com
  • Morsian2011

    Dagen efter jag skrev detta hade jag min möhippa.. Helt underbar sådan :) 8.30 fick jag ett samtal från "arlanda skyfall" som sade att jag har 1 timme på mig att ta med mig saker osv. sedan så väntade en taxi mig utanför huset o körde mig till hemlig destination.. det blev poledance, det blev femkamp, sumobrottning, kasta gamla ex i format av ägg, det blev att basta och bli fixad o sminkad av en kompis som är sminkös och sedan en middag ute o party.. :) Hade massa uppgifter också hela dagen :) hihi.. så kan det gå! :)

Svar på tråden Min kille svensexas just nu...