• Sodere­k
    Äldre 14 Jun 21:49
    14575 visningar
    65 svar
    65
    14575

    Ska ni gifta er under 2012 och har en blogg? Kom in hit och dela med er!

    HjärtaSka ni gifta er under 2012 och bloggar om allt inför er stora dag? Kom hit och dela med er!
    Har ni skrivit fler inlägg så får ni även uppdatera om det här inne så vi vet vad som händer och vad vi kan se fram emot!

    Jag har också en blogg om allt inför våran dag som ni mer än gärna får kika in på. Här skriver jag om allt inför bröllopet och tar gärna emot tips och råd inför vår stora dag! Släng gärna in en kommentar eller läs bara. Följer ni mig så följer jag mer än gärna er!

    mittunderbarabrollop.blogg.se/

    Hoppas ni alla har en underbar dag att se fram emot! Hjärta
  • Svar på tråden Ska ni gifta er under 2012 och har en blogg? Kom in hit och dela med er!
  • durras­flikka
    Äldre 13 Oct 15:40
    #21
  • Lev idag
    Äldre 13 Oct 22:43
    #22

    ellihjartabjorn.blogg.se

    Vi gifter oss 28/7 2012 på Gotland

  • Jane
    Äldre 17 Oct 15:50
    #23

    Jag har en ny blogg men har hunnit skriva ganska mycket om festlokal, liveband, tema, traditioner, klänningar osv.
    Vårt bröllop kommer äga rum den 4/8-2012 i vårat hemland och jag kommer ta upp all min planering och alla mina idéer. Min blogg är HEMLIG (min man får inte veta om den, eftersom brudklänningar kommer läggas upp!)

    Välkommen in och kika Glad

    janenwayne.blogspot.com/


  • Dianna
    Äldre 31 Oct 13:59
    #24

    www.familjenjohanssson.blogg.se

    där bloggar jag nu om vårt bröllop :)

  • pernil­laochh­enrik
    Äldre 31 Oct 18:32
    #25

    Härligt med lite ideer.. Tack brudar..
     

  • Äldre 6 Nov 16:52
    #26

    Hej!
    Jag är en arkitekturstudent som har en blog som handlar om arkitektur och design. Nu när jag ska gifta mig så är ju väldigt mycket om just bröllop!!
    Bröllopsstilar som jag främst skriver om är: eco-chic, lantligt, italien, do-it-yourself, mm. 
    Välkomna att komma in och titta!

    Kram

    pulmonate.blogspot.com
     

  • Äldre 13 Nov 21:29
    #27
  • SaraJo­hanna
    Äldre 3 Jan 09:04
    #28

    Vi skickade ut "save the date" med våra julkort, så nu är bröllopet officiellt och därmed också bloggen: http://inodochlust.blogg.se/

  • 201212
    Äldre 7 Jan 00:52
    #29

    Visste ej att tråden fanns, jag startade också en sådan tråd idag.


    www.brollopstorget.se/Forum-1-70/m4104864.html


    28romanz.blogspot.com/


    här är min blogg.


     

  • Theres­ebride
    Äldre 8 Jan 12:19
    #30

    Startade precis en blogg, bara gjort två inlägg hittills men mer kommer det nog bli.


    http://mittbrollop.devote.se/

Svar på tråden Ska ni gifta er under 2012 och har en blogg? Kom in hit och dela med er!