• Morneraka

    Hippad o grundlurad i lördes!=)

    Jag blev både hippad o grundlurad i lördes, och hade en fantastisk dag!

    Morgonen började med att min sambo blev iväglurad till sin  svensexa, han hjälper ju gärna en ung kvinna i nöd så hans kusinbarn ringde o bad honom o hjälpa till med en svår kalvning för hennes pappa var på semester.... så han for iväg kl 9...

    sen gick det ett par timmar, mamma o jag hade bestämt att hon skulle komma ner på lördan med mormor o hjälpa mig med trädgården, som tydligen var planerat för mamma skulle ta med sig mina pågar hem, men strax innan hon kom fick min lilla get sin första killing så jag hade då inte tid med varken trädgård eller något annat..;)

    men kl 12,00 rulla de in två bilar på gårdsplanen o ut for både vänner o familj o talade om för mig att nu var det dax för möhippa!{#emotions_dlg.djavulsk}

    Men jag förklarade sakligt för dem att det passar ju inte, ser ni inte att min get har fått bäääbis?
    Men de struntade de ju så klart fullkomligt i så de beundrade skapelsen medans de hälde i mig en giftig grogg o talade om för mig att det var dax o byta om..........

    detta är den ända bilden jag har fått se.. inte så nykter längre..




    inte så farliga kläder kan man tycka, men rosa är den färg jag verkligen inte står ut med till mina vänners stora glädje, har även en hemmagjord slöja gjord av två diadem och en tvättpåse... fick en matchande tiara på kvällen oxå..;)

    sen var det dax att åka till affären o inhandla kondomer o porrtidning, tyvärr sålde de  inte porrtidningar i butiken, men den unga killen var så hjälpsam så, han talade om för mig att det var bara att åka upp till kiosken för där hade de säkert vad jag sökte...Glad

    sen bar de iväg igen för en picknick i grönskan!
    efter det fick jag på mig en ögonbindel, sen körde de en stund o när de stannade bilen var det dax att bli ledsagad en bit för att sen gissa djuret...
    först var det en hund, sen nästa 'djur' var min älskling! de blev lagom paffa när det tog mig 1 sek att komma på det...Flört och nej, jag såg inte igenom ögonbindel...

    sen när jag väl fick av mig ögonbideln upptäckte jag att de hade tryckt in min sambo i ett par alldeles för små latex boxer, de är min läckerbit de!

    Då visade de sig att vi var på Gårdskampen och det var svensexa vs möhippa, men de var några fler än vi så Nettans Hjältar tävlade imot två lag, efter mycke skratt o 10 grenar kom vi på en stolt 2:a plats, vi piskade grabbarna i bla mjölkkannorna och gissa styrka o smak på cider o öl..;)

    sen bar det iväg igen efter lite bröllopsfotande, vi styrde bilen till danmark för en fantastisk kväll på Backen, där det blev kondom försäljning, god mat, karaoke mååånga glada lyckoönskningar av glada danskar, dans på bord, karuseller! en fantastisk kväll med underbara vänner! Blev även bra bud att jag skulle visa boobsen för ett par killar, men jag tyckte att 100dollar(!) var på tok för lite......Oskyldig det var den ända utmaningen jag bangade..

    så, detta var min dag o kväll, har aldrig varit med om något liknande och jag är så nöjd!


    9/7-11
  • Svar på tråden Hippad o grundlurad i lördes!=)
  • Vicious Viv

    Vad roligt du haft det!

    Jag har samma datum som du och blev också hippad i lördags! Vilken fantastisk dag med alla tjejerna. Jag är så glad och rörd över  allt de fixat och ordnat. Bästa tjejerna!

    Min dag gick också i rosa men å andra sidan är det ju min färg alla kategorier... Ha,ha! 
    Sen att bröllopet har blått tema är väl en annan sak? : ) 

  • Morneraka

    Haha, japp, det är det, men den 11/6-11 kommer jag då aldrig glömma!
    sicken familj o vänner man har!


    9/7-11
Svar på tråden Hippad o grundlurad i lördes!=)