• IdaGotland

    Hjälp, hur ändrar/tar man bort sin status?

    Ja, som frågan lyder, hur gör man? Alltså den status som man själv har kunnat skriva, den som ligger efter pluppen som indikerar om man är online eller inte. Menar inte vilken roll man har. Jag skrev min status i för väldigt länge sedan och vill ändra på den nu, men hittar inte vart man gör det...
    Tacksam för svar!

  • Svar på tråden Hjälp, hur ändrar/tar man bort sin status?
  • Forumvärd
    IdaGotland skrev 2011-05-17 11:30:14 följande:
    Ja, som frågan lyder, hur gör man? Alltså den status som man själv har kunnat skriva, den som ligger efter pluppen som indikerar om man är online eller inte. Menar inte vilken roll man har. Jag skrev min status i för väldigt länge sedan och vill ändra på den nu, men hittar inte vart man gör det...
    Tacksam för svar!
    Hejsan!

    Jag hänger inte riktigt med i svängarna
    Du menar alltså inte din roll d.v.s. det man kan ställa in själv t.ex planerar bröllop, gift eller förlovad osv. utan "status" som står alldeles framför den "gröna pluppen".
    Har jag förstått dig rätt då?

    Om det är den så tror jag att status endast syftar till om man är online eller inte.
    Jag kikade in på din presentation och det enda som står där i nuläget är den roll du själv har valt.

    Hör av dig igen om jag har missuppfattat din fråga.
    God fortsättning på 2011
  • Forumvärd
    c4trin skrev 2011-05-20 17:19:15 följande:
    Ja den förstår jag om du vill ändra, men har faktiskt inte sett hur man kan skriva dit det... Tyvärr!
    Kan du inte skriva till nån på BT o höra hur du ska göra?
    Jag förstår inte riktigt vad det är ni vill ändra
    Är det i presentationen d.v.s. där det står status före "den gröna ploppen" eller är det någon annanstans.
    God fortsättning på 2011
  • Forumvärd
    c4trin skrev 2011-05-23 19:52:56 följande:
    När man går in på hennes sida står det "väntar tålmodigt" precis efter den gröna pluppen
    c4trin skrev 2011-05-23 19:53:49 följande:
    Hum.. Ser det inte nu, men när hon va online såg jag det...
    Okej då förstår jag vad du menar Solig
    Det verkar vara så att texten dyker upp när man är online för jag ser den inte nu.
    Jag måste faktiskt höra mig för hur man redigerar detta så jag återkommer!
    God fortsättning på 2011
  • Chicita

    Är det inne på profilen?
    På min står i så fall "planerar bröllop"

    Det kan man ändra i inställningarna (kolla vänsterspalten rätt långt ner).
    Längst ner i inställningarna (eller i alla fall långt ner) så kan man ändra det via en rullgardinsmeny. 

  • IdaGotland

    Ja,just det menar jag! :) Alltså det efter den gröna pluppen som man har kunnat skriva själv.

  • IdaGotland

    Skulle citera c4trins inlägg, men det funkade inte...

  • Forumvärd
    IdaGotland skrev 2011-05-25 20:24:57 följande:
    Ja,just det menar jag! :) Alltså det efter den gröna pluppen som man har kunnat skriva själv.
    Jag har letat och letat men jag hittar inte var detta redigeras nu så jag får skicka över ärendet till våra duktiga tekniker
Svar på tråden Hjälp, hur ändrar/tar man bort sin status?