• WholeLottaAstro

    Frieri enligt stjärnorna

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-04 09:38
    astroguiden.com, min blogg, skriver jag idag om hur man friar enligt stjärnorna. Alltså, hur gör de olika stjärntecknen när de ska fria? Kul läsning, tror jag allt...

  • Svar på tråden Frieri enligt stjärnorna
  • Moster Stina
    WholeLottaAstro skrev 2011-05-04 09:35:34 följande:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-04 09:38
    astroguiden.com, min blogg, skriver jag idag om hur man friar enligt stjärnorna. Alltså, hur gör de olika stjärntecknen när de ska fria? Kul läsning, tror jag allt...
    Man blev ju lite nyfiken!
    Men såklart stämde frieriet in alldeles utmärkt på hur jag friade till min blivande. (jag är lejon) Dock får GÄRNA
    fåglarna äta ris, eftersom de mår utmärkt av det, och jag är en sann fågelskådare!
  • Pinkgrape

    Haha så kul :) Jag är fisk och min blivande våg, ingen av oss friade, men det där stämde ju faktiskt rätt bra med hur vår syn är på det stundande bröllopet :P


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Kattpoet

    Nope stämde inte ett  dugg alls, herre gud , vi hade ju inte ens blivit gifta eftersom vi är båda samma tecken.
     

  • niamh

    Jag är vädur & M2B är tvilling, båda beskrivningarna stämmer in ganska så perfekt på oss i vanliga livet & i bröllopsplanerandet måste jag säga ;)

  • Cammee

    haha, min blivande är kräfta och han vill gifta sig ensam med mig i rådhuset. det är jag som har pushat på att vi ska ha all släkt och vänner där! Så på honom stämde det inte alls! Dock så stämde väl oxen lite in på mig.

  • MrsT2011

    Ha ha, jag är kräfta och det var jag som friade, stämmer superbra in på mig som prioriterar familjen högst i livet! Min ostrukturerade fästman är tvilling, hans vanligaste kommentar till våra helgplaner är "men herregud, var det DENNA helgen??" Skrattande

  • Kattpoet

    Oki, vi är två  tvillingar och vi kan  strukturera, jag känner inte  igen  mig som den virrhöna alla personer hävdar att tvillingar är.

    Om så var fallet så skulle vi inte kunnat gifta oss och  flytta hit och  karl lära sig ett nytt språk.

    Jag  träffat kräftor och lejon som är virrigare än mig,  jag vet en vädur som  lyckades gå vilse mellan sitt  lägenhet och parkeringsplatsen... 

  • Fröken Söt

    "Fiskarna: Jag älskar dig. Jag vill gifta mig med dig. Jag lovar redan nu att älska dig i nöd och lust och vara dig trogen i alla evig tid. Och jag menar det verkligen."

    Jag skulle nog vilja lägga till något om att minst tre klänningar är obligatoriskt. I alla fall om man får tro kinaklänningstråden... Flört


  • MrsT2011
    Fröken Söt skrev 2011-05-04 19:13:47 följande:
    "Fiskarna: Jag älskar dig. Jag vill gifta mig med dig. Jag lovar redan nu att älska dig i nöd och lust och vara dig trogen i alla evig tid. Och jag menar det verkligen."

    Jag skulle nog vilja lägga till något om att minst tre klänningar är obligatoriskt. I alla fall om man får tro kinaklänningstråden... Flört
    Word!! Vad hände med att köpa EN klänning att älska i nöd och lust?? Skrattande
  • WholeLottaAstro

    Tack alla ni som har kommenterat och läst - det är alltid roligt att höra om det stämmer (och för er som inte känner igen er och som blir trötta på att alltid beskrivas på samma sätt...hmmm... det är ju liiiiite hårddraget i en sån kort text - kolla stjärntecknen så stämmer det kanske bättre!).

  • WholeLottaAstro
    Cammee skrev 2011-05-04 12:17:38 följande:
    haha, min blivande är kräfta och han vill gifta sig ensam med mig i rådhuset. det är jag som har pushat på att vi ska ha all släkt och vänner där! Så på honom stämde det inte alls! Dock så stämde väl oxen lite in på mig.
    Hmmm, har du läst om hur kräftan beskyddar sina närmaste från omvärlden - hans syn på familj och släkt är kanske lite snävare än vanligt
  • WholeLottaAstro
    Fröken Söt skrev 2011-05-04 19:13:47 följande:
    "Fiskarna: Jag älskar dig. Jag vill gifta mig med dig. Jag lovar redan nu att älska dig i nöd och lust och vara dig trogen i alla evig tid. Och jag menar det verkligen."

    Jag skulle nog vilja lägga till något om att minst tre klänningar är obligatoriskt. I alla fall om man får tro kinaklänningstråden... Flört
    Say what?!
  • TheD

    Jag har inte ändrat mig gällande att det inte stämde... men eftersom alla skrivit sina stjärntecken så vill jag också göra det :)

    Jag är kräftaoch min blivande skorpion. Vilket är det  perfekta matchningen om man ska gå efter stjärntecknens blablala.... Men förklaring som står på sidan i TS's text.... stämmer dock inte!!!!

    I övrigt stämmer kräftan in på mg när jag läser böcker om mitt stjärntecken osv... även på skorpionen, men inte allt. Gällande bröllopet så var det skorpionen som stämde MNST in, jag tror inget stämde!!! :)

  • Kattpoet

    Min man och jag är inte alls som  tvillingarna beskrivs, jag har aldrig passat in som en virrig, velig social påfågel som de flesta beskriver  en  tvilling.

    Förlåt om jag spräcker din bubbla, men nä,  vi är rätt så stabila människor  och vi vet vad vi vill och  vi skyndar långsamt.

     

  • Sebastiána

    Ja, det där stämde definitivt inte på oss i alla fall

Svar på tråden Frieri enligt stjärnorna