• Skumbo­ll
    Visa endast
    Fre 1 apr 2011 14:33 #1

Du är bäst 1700tal! 

• Sommar­brud
    Visa endast
    Fre 1 apr 2011 14:34 #2

Ohhh vilken bra tråd 1700tal :)

Japp här är en som har beställt inte bara en utan två kinaklänningar väntar med spänning! Min första har jag beställt från milanoo.com och den andra från Landybridal.com. Återkommer med bilder ...

• Sommar­brud
    Visa endast
    Fre 1 apr 2011 14:36 #3
     Denna från landy (åhh hoppas den passar vill HA)
  • Sommar­brud
    Visa endast
    Fre 1 apr 2011 14:38 #4
    White A-line Sweep Taffeta Wedding DressO denna från Milanoo (har nästan glmt den, gillar den från landy så mkt bättre.. )
  • Sommar­brud
    Visa endast
    Fre 1 apr 2011 14:40 #5

Okej nu när ni ser vilken klänning jag vill ha vad ska jag då ha för frisyr. Var ju helt såld på den fina med murgröna i, ngn som har bilden bra sparad? Det är en tjej på BT som hade en helt fantastisk frisyr med murgröna men det bli nog lite mkt om jag har den stora klänningen. Så nu är jag inne på att ha en frisyr med en fläta några förslag?

• valbor­g
    Visa endast
    Fre 1 apr 2011 14:41 #6

Hihii småskrattar för mig själv, när jag läste trådens rubrik tänkte jag först på bestik  Skrattande
    och fick inte ihop det, men sen trillade 25-öringen ner hihiih

• Skumbo­ll
    Visa endast
    Fre 1 apr 2011 14:44 #7

Och jag som bara skulle hane endaste liten enkel klänning sitter nu här och har beställt två klänningar och en slöja. Bägge från milly, och så vitt jag vet så ska de komma i början på maj. Slänger in ett par bilder också.... 

• Skumbo­ll
    Visa endast
    Fre 1 apr 2011 14:46 #8
    Sommarbrud skrev 2011-04-01 14:40:19 följande:
    Okej nu när ni ser vilken klänning jag vill ha vad ska jag då ha för frisyr. Var ju helt såld på den fina med murgröna i, ngn som har bilden bra sparad? Det är en tjej på BT som hade en helt fantastisk frisyr med murgröna men det bli nog lite mkt om jag har den stora klänningen. Så nu är jag inne på att ha en frisyr med en fläta några förslag?
    Åh, jag vet precis vilken frisyr du menar.... ska tänka lite och se om jag kommer på vem det var!!

Fläta i hela håret eller fläta i "luggen". Stor fläta eller liten fläta?
  • Sommar­brud
    Visa endast
    Fre 1 apr 2011 14:46 #9

Skumboll: oj oj väldigt fina gillar ju båda så svårt. Hmm slöja, jag verkar vara den enda som kör utan. Tycker det e stort att jag har klänning :) Men jag hinner ju ändra mig..

• Fre 1 apr 2011 14:47 #10
    Sommarbrud skrev 2011-04-01 14:36:43 följande:
     Denna från landy (åhh hoppas den passar vill HA)
    Ååhh vad fin! Har du nån länk till den?
Svara i tråden: Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Logga in
Bli medlem
Skapa en ny tråd
Ändra kategori Skriver i kategorin: Kläder & mode
Svara i tråden...

Innehåll