• RiNa

    Give away

    Vi har köpt organzapåsar 7x9cm som vi tänkte lägga små give aways i till gästerna. Har ni några tips på vad? Helst så billigt som möjligt då ekomomin inte tillåter allt för stora utsvävningar =)

  • Svar på tråden Give away
  • förlovadflicka

    Just nu finns det plopp i påsar med antingen "kram" "puss" "kärlek" eller "lycka" tryckta på istället för plopp. Jättegulligt! Sedan kan man köpa mentos och skriva/rita på dem med speciella pennor med ätbar färg som finns i hobbyhandeln. :) 

  • Chicita

    Godis?
    Det brukar vara det enklaste... Nästan alla äter godis. Men nästan ingen vill ha en nyckelring med brudparets initialer eller liknande...
    Man kan ju se det som så att hur billig gåvan än är, så är den ju inte värd pengarna om gästerna inte tar hem dom ens.

    Köp minimarsmallows, nån sorts minttabletter och kanske MnM's och blanda i påsarna.
    Det blir säkert uppskattat. Och det ser rätt fint ut också 

  • duochjagmotvärlden
    förlovadflicka skrev 2011-03-29 22:06:11 följande:
    Just nu finns det plopp i påsar med antingen "kram" "puss" "kärlek" eller "lycka" tryckta på istället för plopp. Jättegulligt! Sedan kan man köpa mentos och skriva/rita på dem med speciella pennor med ätbar färg som finns i hobbyhandeln. :) 
    Ååååå gör det?! VAR??
  • förlovadflicka
    duochjagmotvärlden skrev 2011-03-29 22:15:47 följande:
    Ååååå gör det?! VAR??
    Jag köpte mina på ica maxi. Köpte dem förra veckan, de finns säkert kvar :) 
  • förlovadflicka

    Läste nu att de byter tillbaka till vanliga i april så du får nog skynda dig om du ska få tag i några :) 

  • RiNa
    förlovadflicka skrev 2011-03-29 22:30:14 följande:
    Jag köpte mina på ica maxi. Köpte dem förra veckan, de finns säkert kvar :) 
    Det hade ju verkligen varit perfekt! =) Vilket ica maxi? Tror du de finns överalt? Pris? Hållbarhet?
Svar på tråden Give away