• Fini
    Äldre 27 Mar 22:42
    6743 visningar
    12 svar
    12
    6743

    Coverband i Skåne!!

    Har lite panik nu.... Vi måste hitta ett coverband i Skåne till vårt bröllop. Har kollat på artistbanken men de vi hittat är upptagna.

    Nån vänlig själ som har ett tips?

  • Svar på tråden Coverband i Skåne!!
  • Meeru
    Äldre 28 Mar 13:23
    #1

    Vi hade Stämbandet (stambandet.com) på vårt bröllop i september, funkade finfint.

  • Fini
    Äldre 28 Mar 14:21
    #2

    Tack! Har varit på hemsidan. Det låter bra! Vad fick ni ge?

  • Hajdie­707
    Äldre 29 Mar 13:43
    #3

    Hejsan! Jag går på Musikhögskolan i Malmö och jag har musiker till ett coverband som kan spela! Pris kan diskuteras och vi lyssnar gärna till önskemål.

  • Meeru
    Äldre 29 Mar 20:34
    #4

    Vi fick betala 10.000 kr för Stämbandet.

  • Fini
    Äldre 30 Mar 11:56
    #6

    Hajdie707: Jag har mejlat dig =)

    Meruu: Jag mejlade dom och jag fick också den summan. Den är dock lite för hög för vår budget =/

    MarkusOAnna: Vi tänkte mer ett band på kanske fyra-fem pers. Men tack ändå!

  • absolu­tlylov­ely
    Äldre 30 Mar 14:45
    #7

    Jag rekommenderar Jetset från Trelleborg

  • Fini
    Äldre 30 Mar 17:06
    #8

    Jag googlade på Jetset men hittar det inte. Har du nån internetadress?

  • CarPer
    Äldre 5 Apr 09:37
    #9

    Denna killen hörde jag för ett tag sen:  http://www.panemusik.se   ....men det är en trubadur förstås.

  • zvarta­liljan
    Äldre 5 Apr 09:44
    #10

    Vi ska ha två killar (de har inget bandnamn) som ska sjunga och spela på vårt bröllop, de kommer från Kristianstad. Spelar typ rockabilly-musik. Covers alltså från 50-60 talet men även några nyare.
    Får ge 3000kr + reseersättning o då är de med från vigseln kl.16 till långt in på natten....så riktigt bra pris för vad vi får för pengarna. De har mycket erfarenhet och bra referenser.

  • bubble­bobble
    Äldre 10 Apr 21:46
    #11

    Ni kan ju alltid leta via t.ex. http://www.allt-till-din-fest.se/.
    Jag var på ett bröllop förra året och de hade ett coverband som hette In Stereo. Dom hade en bra blandning av låtar som passade de flesta åldrar, ganska mycket rock´n´roll och en del pop, både svenskt och utländskt. Vi hade grymt kul iaf Flört

  • bubble­bobble
    Äldre 10 Apr 21:47
    #12
  • Äldre 12 Jan 15:30
    #12

    Zvartaliljan, Har du några kontaktuppgifter till dom killarna? :). Letar efter ett rockabilly band! :)

Svar på tråden Coverband i Skåne!!