• Äppelkärna

    "Du har inte behörighet att svara här." ??

    Idag har jag läst två olika trådar där ingen svarat och då jag tänkt skriva ngt står det längst ner på sidan: "Du har inte behörighet att svara här."
    Det är endast trådar som saknat kommentarer trots att trådstartaren bett om råd och jag undrar därför om det är ngt fel. Tänker att de trådarna kanske inte får några svar på grund av ngt tekniskt fel. Ngn som vet?

  • Svar på tråden "Du har inte behörighet att svara här." ??
  • passionsblomman

    Det är trådar som startats i kategorin "fråga experten".
    De trådarna är låsta för alla utom TS själv och så experten. Ganskka trista trådar tycker jag,men men..


    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • Äppelkärna

    Aha! :)
    Tack för svaret, har grubblat en hel del på vad det kan bero på faktiskt. Kanske vore lämpligare att man kunde maila "experten" då än att det blir en öppen tråd...
     

  • Sebastiána

    Det trista är just att så många av trådarna där är obesvarande så länge (en del har fått lite konstiga svar också tycker jag).

  • Äppelkärna

    Mm, undrar också om det finns de som jag som inte vet att ingen annan har behörighet att svara... Den senaste tråden jag såg i kategorin är "Jag 36 år & två barn.." och ts där har nu skrivit ett nytt inlägg själv där hon poängterar att hon gärna vill ha råd.
    Svårt att fråga henne dock då jag inte har behörighet att skriva där. ;)

  • Moster Stina

    Ja det blir verkligen jättetrista trådar! Och de där experterna är så otroligt sega på att svara också!
    Det finns ju redan en massa experter i oss här på torget, som gärna VILL kunna svara!

    Tanken var säkert god med fråga expertentrådarna...men ack så tråkiga. Jämför med fråga prästen-tråden t ex. Där flera olika experter svarar lite olika t o m. Blir ju mycket mer intressant tycker i alla fall jag!

  • Forumvärd
    Äppelkärna skrev 2011-02-15 21:40:36 följande:
    Idag har jag läst två olika trådar där ingen svarat och då jag tänkt skriva ngt står det längst ner på sidan: "Du har inte behörighet att svara här."
    Det är endast trådar som saknat kommentarer trots att trådstartaren bett om råd och jag undrar därför om det är ngt fel. Tänker att de trådarna kanske inte får några svar på grund av ngt tekniskt fel. Ngn som vet?
    Hejsan!

    Precis som några skrivit så stämmer det att det meddelandet kommer upp om man försöker svara i en experttråd
    God fortsättning på 2011
  • förlovadflicka

    Jag tycker det skulle vara bättre om experterna hängde på forumet med jämna mellanrum och svarade i det vanliga trådarna... Men de råd jag läst i experttrådar har inte varit så speciella måste jag säga...

  • Dejli

    Dessutom halkar de ner väldigt snabbt eftersom det aldrig blir någon diskussion, och så glöms de bort snabbare än kvickt igen.

  • BlackWIngedAngel
    Äppelkärna skrev 2011-02-15 21:53:50 följande:
    Mm, undrar också om det finns de som jag som inte vet att ingen annan har behörighet att svara... Den senaste tråden jag såg i kategorin är "Jag 36 år & två barn.." och ts där har nu skrivit ett nytt inlägg själv där hon poängterar att hon gärna vill ha råd.
    Svårt att fråga henne dock då jag inte har behörighet att skriva där. ;)
    Hon har iofs startat en ny tråd som är öppen, så hon hade nog valt fel inställningar första gången.
Svar på tråden "Du har inte behörighet att svara här." ??