• Styrka

    Romantiska aktiviteter i Gbg på Alla hjärtan?

    Hej allihopa!

    Jag tänkte överraska min sambo på Alla Hjärtan, och vill göra något annorlunda, romantiskt, nåt man inte gör ofta. Alltså inte middag och bio. Jag tänkte därför först en tur i GöteborgsHjulet i solnedgången och sedan middag och show på antingen operan, eller cabarét Lorensberg, Oakley's. Men till min stora fasa finns det INGA shower som spelas i göteborg på måndagar, och iår infaller ju Alla Hjärtan på en måndag. 

    Jag har bokat bord på Heaven23 som back-up, låta kvällen gå lite i himmelska höjders tecken, med GBGHjulet och så.

    Sedan tänkte jag Spa. Sankt Jörgen har ju vissa paket, och det finns ju dagspa inne i stan oxå. Någon som kan tipsa om något där, kanske?

    Hörde talas om en inomhusstrand i Mölndal, Spicey's eller Oldsbeach hette den, men vet inte om den finns kvar? Nån som vet nåt? Och strand kanske vore roligare om man var lite flera?

    Man blir ju lätt lite hemmablind, vad kan man hitta på i Göteborg i februari? Som inte är helt beroende av vädret, det tenderar ju att regna ofta?

    Tacksam för alla idéer ni kan bidra med!

    Med vänlig hälsning,

    Styrka

Svar på tråden Romantiska aktiviteter i Gbg på Alla hjärtan?