• Liljekonvaljen

    Vinter Förlovning!?

    Hej Alla Glada!

    Jag har kollat runt lite här och sett att många väljer att förlova sig på våren/sommaren.
    Och därmed lättare att hitta "aktiviteter"  till sin förlovning. Som att bara sitta på en bänk och kolla ut över havet kan ju vara romantiskt.
    Men nu undrar jag ifall någon här har lite tips över vad man kan göra på vintern, som kan vara mysigt.

  • Svar på tråden Vinter Förlovning!?
  • Fårävvör

    Åka skridskor på kvällen kan vara galet romantiskt... (på spolad is om man inte har full koll på vakar och sjöisar...) Gärna med matsäck med lite varm choklad mm...

  • Madelene929

    något som jag skulle tycka var mysigt eller romantiskt i sig var att man åkar iväg några dagar till fjällen,
    åker skider och har kul kommer hem till stugan man hyrt på kvällen sätter sig framför en brasa med ett glas vin eller en kopp varm choklad eller vad man nu vill ha att dricka med massor med levande ljus, kan bli riktigt romantiskt.

    Själv älskar jag nyårsafton den är magisk, tänk att den personen som betyder mest för dig står och håller om dig när ni står och tittar upp mot himlen vid tolv slaget och ni tittar varandra djupt i ögonen och frågar om man vill spendera framtiden med honom/henne.

    Det tycker jag är ett bra vinter frieri. Hjärta

  • 28 december

    Jag ska förlova mig nu i december 2011. Vi kommer att fira detta i 3 dagar. Men hur har vi inte bestämmt än.

  • typjenniifer

    Vi ska förlova oss på nyårsafton uppe i Sälen! :)

Svar på tråden Vinter Förlovning!?