• Forumvärd

    Nya funktioner- ladda upp en bild direkt i tråden.

    Har du upptäckt de nya funktionerna som finns här på Bröllopstorget?

    Vad tycker du om att det nu går att ladda upp bilder och foton direkt i tråden?

    Om du inte har provat så passa på att göra det i denna tråd!! Solig

  • Svar på tråden Nya funktioner- ladda upp en bild direkt i tråden.
  • 1700tal

    Tycker jag är superbra!! Helt klart fördelaktigt när man vill visa bilder istället för att lägga upp en massa länkar som tidigare. Ska härmed lägga in min första bild...

    Här gifter vi oss...


  • Forumvärd

    Om du vill ladda upp en bild så gör du det enkelt och smidigt direkt i tråden.
    Klicka på "Ladda upp en bild" och välj sedan vilken bild du vill använda dig av.
    Den laddas sedan lätt och smidigt upp i tråden.



    Tänk också på att bilderna inte får vara för stora och att de måste ha rätt format.
    De mått som gäller är 2 MB och 600 pixel i bredd/höjd och de format som gäller är jpg. gif. och pdg.
  • Forumvärd
    1700tal skrev 2010-12-21 11:35:29 följande:
    Tycker jag är superbra!! Helt klart fördelaktigt när man vill visa bilder istället för att lägga upp en massa länkar som tidigare. Ska härmed lägga in min första bild...

    Här gifter vi oss...


    Vilken fin bild och vilken fin kyrka

    När går det av stapeln?
  • Forumvärd
    Lady Namárië skrev 2010-12-21 12:24:32 följande:
    Åh, det här är en toppenfunktion! Den gör forumet så mycket roligare!
    Tack och jag tror detsamma för det blir så mycket smidigare att få upp bilder.
    Och ofta så har man en del bilder som man vill dela med sig av i samband med bröllopsförberedelser
  • 1700tal

     


    Forumvärd skrev 2010-12-21 11:39:25 följande:
    Vilken fin bild och vilken fin kyrka

    När går det av stapeln?
    Nu har jag dessutom konstaterat att det går att förminska bilden man lägger upp i tråden, den behöver alltså inte vara den storlek den redan har - mkt bra funktion!!

    Det är ingen kyrka, det är Bjärka Säby gamla slott där vi ska ha festen...

    Här är däremot kapellet där vi planerar ha själva vigseln - Bjärka Säby nya slott, ligger precis över vägen från gamla slottet med gåavstånd emellan.  Kapellet är i flygeln...

  • Lady Namárië
    1700tal skrev 2010-12-21 12:42:25 följande:
    Nu har jag dessutom konstaterat att det går att förminska bilden man lägger upp i tråden, den behöver alltså inte vara den storlek den redan har - mkt bra funktion!!

    Det är ingen kyrka, det är Bjärka Säby gamla slott där vi ska ha festen...

    Här är däremot kapellet där vi planerar ha själva vigseln - Bjärka Säby nya slott, ligger precis över vägen från gamla slottet med gåavstånd emellan.  Kapellet är i flygeln...

    Oj, så fint!
  • Forumvärd
    1700tal skrev 2010-12-21 12:42:25 följande:
    Nu har jag dessutom konstaterat att det går att förminska bilden man lägger upp i tråden, den behöver alltså inte vara den storlek den redan har - mkt bra funktion!!

    Det är ingen kyrka, det är Bjärka Säby gamla slott där vi ska ha festen...

    Här är däremot kapellet där vi planerar ha själva vigseln - Bjärka Säby nya slott, ligger precis över vägen från gamla slottet med gåavstånd emellan.  Kapellet är i flygeln...

    Riktigt riktigt fint Solig
  • Redaktionen Emilia
    Forumvärd skrev 2010-12-21 13:17:44 följande:
    Riktigt riktigt fint Solig
    Ja... verkligen jätte fint, vilken dröm Cool
  • Forumvärd
    Redaktionen Emilia skrev 2010-12-21 13:44:57 följande:
    Ja... verkligen jätte fint, vilken dröm Cool
    Det hade verkligen varit en dröm att gifta sig på ett slott och gärna i "period kläder"
  • Redaktionen Emilia
    Forumvärd skrev 2010-12-21 13:56:49 följande:
    Det hade verkligen varit en dröm att gifta sig på ett slott och gärna i "period kläder"
    Ååå ja det vore ju en dröm, här på BT finns det gott om drömbröllop - så man har ju tur som jobbar med det bästa som finns Bröllop och fest
  • 1700tal
    Forumvärd skrev 2010-12-21 13:56:49 följande:
    Det hade verkligen varit en dröm att gifta sig på ett slott och gärna i "period kläder"
    Perioda kläder var mkt riktigt grundtanken (därav mitt forumnamn ) men det idén har jag lagt åt sidan. Insåg att det fanns så mkt fina maffiga brudklänningar att välja mellan!
    Redaktionen Emilia skrev 2010-12-21 13:44:57 följande:
    Ja... verkligen jätte fint, vilken dröm Cool
    Jo, det blir nog ett riktigt drömbröllop.. Hoppas jag! Och inte alls dyrt för att vara på ett slott eftersom man styr med catering och alkohol själv. Ville så gärna ha ett slottsbröllop men utan att ruinera oss. Spot on...
Svar på tråden Nya funktioner- ladda upp en bild direkt i tråden.