• Taylia

    Pernillas Brudbutik?

    Jag har beställt skor från Pernillas Brudbutik som inte verkar vilja dyka upp.


     


    Nu verkar deras hemsida ligga nere? Hackad? Någon som vet vad som händer och som vet hur man får tag på dem när de inte svarar på mail??


     


    Det är bråda dagar nu, tre veckor kvar.

  • Svar på tråden Pernillas Brudbutik?
  • folie

    Jag beställde mina skor därifrån och jag fick vänta typ en vecka kanske 1,5. Jag var väldigt nöjd dock.

  • Bridezella

    Jag fick mina idag! De var försenade i nån leverans, men jag fick svar på mailen efter 2 dar.
    Kolla så din mailadress är rätt, så de inte har svarat på fel adress.

    Mina skor tog ca 8 v och de är superfina!
    Lycka till!!

  • prinsessanogrodan

    Jag köpte mina skor därifrån. Det tog lång tid nästan 3 månader innan jag fick dom men jag är nöjd i alla fall. Dock skulle jag inte rekommendera dom eftersom det tog lång tid och jag hann bli osäker på om jag någonsin skulle få skorna...

  • mri

    Fick mina skor därifrån idag. Det tog typ en månad men jag visste att det skulle ta tid eftersom jag inte valde någon av de skor de har hemma i lager utan som de gör efter beställning. Jag är nöjd men färgen är inte exakt som jag tänkt mig...Läs noga vad det står om färgval på skon du väljer!

  • Zia 20090618

    Så var det även med hemsidan divinityred, jag skrev till dem och de hade lagt ner. I dessa branscher verkar det ju inte helt ovanligt att samma personer äger flera olika butiker.. Pernillas kanske är nedlagd?


  • mri

    Pernillas är inte nedlagd då jag fick leverans därifrån igår..de har bara långa leveranstider från de ställen där de får materialen..

  • danicalifornia

    Varje gång jag ska gå in på pernillas sida får jag en varningstext att sidan inte är säker och kan innehålla virus, kan inte ens gå in på den! Är det nån mer som har eller har haft det problemet?????

  • Trolljentan

    Jag väntar oxå på skor från dom, och när jag va in på deras sida så står det att den är nere för tillfället eftersom den har blivit utsatt för sabotage eller nått, men att dom jobbar på att få upp sidan igen. Alla beställningar som är lagda redan ska komma...men det verkar ju som sagt vara väldigt lång leveranstid.... Jag la min beställnng den 15 nov och väntar fortfarande..

  • Madelli

    Vet någon hur man kan kontakta pernillas brudbutik på annat sätt då?
    Jag börjar få lite panik precis som ni andra Förvånad eller vart kan man hitta liknande skor?
    Oändligt tacksam för svar.

  • saahan03

    Paniken växer här hos mig också. Jag har beställt mina drömskor från Pernillas Brudbutik, gjorde det i november och skorna har ännu inte dykt upp. Har försökt maila henne men hon har inte svarat. Är det någon som har fått sina skor EFTER det att sidan har blivit hackad? och när beställda ni era skor?

  • Trolljentan

    Jag beställde oxå mina i november, men det är lika tomt här.. jag undrar oxå hur man kan få tag på henne... det är ju lite tråkigt med tanke på pengarna oxå....

  • saahan03

    Jag fick svar från henne idag och tyvärr så hade mina skor kommit bort på vägen från Kina. Hon erbjöd mig att lägga en ny beställning, andra skor eller pengarna tillbaka. Eftersom jag gifter mig om mindre än 2 månader så bad jag om pengarna tillbaka. Tyvärr så hade jag hittat mina drömskor så mitt problem just nu är att hitta några liknade skor. Vill att mina skor ska vara lila och det är verkligen inte lätt att hitta :(

Svar på tråden Pernillas Brudbutik?