• Catrin­Fjäll
    Äldre 14 Oct 18:22
    10544 visningar
    36 svar
    36
    10544

    Eskilstuna brudar 2011

    Hej Alla Eskilstuna Brudar!

    Tänkte se om det fanns fler än jag som gifter sig 2011 i Eskilstuna.
    Perfekt forum att utbyta tankar, tips & ideer.

    //Catrin

  • Svar på tråden Eskilstuna brudar 2011
  • turbov­ampyri­a
    Äldre 9 Jan 22:56
    #11

    Jag har också fått de stora sakerna fixade. Skickade iväg inbjudningarna på nyårsafton så de kom fram i början av året. Struntade fullständigt i save the date kort och skickade inbjudningarna på en gång istället.

  • LSJS
    Äldre 9 Jan 23:02
    #12

    ja, vi har inte heller skickat några save the date kort utan vi har berättat för dem som vi umgås med och som vi verkligen verkligen vill ska komma att vi ska gifta oss! Det känns skönt att ha det mesta klart för då behöver det inte bli sån stress. Det är också bra att dela upp kostnaderna eftersom och inte ha alla utgifter på slutet.


    20110528
  • turbov­ampyri­a
    Äldre 9 Jan 23:11
    #13

    Jag vet. Det är också  bra i fall man råkar hamna över budgeten. Något som vi gjort. Nu hinner vi spara in de pengarna tills det är dags.

  • LSJS
    Äldre 9 Jan 23:19
    #14

    Ja vi har ingen direkt färdigställd budget men vi märker redan nu att det drar iväg. Nu har vi tur att vi får hjälp av min pappa och hans fru med delar av kostnaderna så det känns skönt, det var ingenting vi räknat med utan vi blev väldigt glatt överraskade när de erbjöd sig!


    20110528
  • turbov­ampyri­a
    Äldre 9 Jan 23:28
    #15

    Mina föräldrar tar hand om kostnaden för maten. Det är skönt så att man slipper tänka på det. Hade vi haft det med i budgeten så hade det dragit iväg ännu mer.

    Vi gjorde en budget eftersom jag studerar. Vi hade tänkt oss 50000kr men är uppe i ungefär 62000kr inkl bröllopsresa.

  • LSJS
    Äldre 23 Jan 22:27
    #16

    Ni har väl sett att det är bröllopsmässa i Stadshuset den 6 februari. se  www.brud.se


    20110528
  • LSJS
    Äldre 23 Jan 22:28
    #17

    sorry,  www.brud.nu var visst adressen!


    20110528
  • turbov­ampyri­a
    Äldre 24 Jan 15:50
    #18

    Jag tror jag var på bröllopsmässan förra året. Den var väldigt liten och gav inte så mycket så jag kommer inte gå i år. om man däremot inte vart på den så kan de ge en del tips och ideer. 

  • LSJS
    Äldre 26 Jan 22:14
    #19

    Ok, vi får väl se hur vi gör då? Vi har ju faktiskt fixat det mesta och det är inte så mycket kvar som ska göras  men jag tänkte bara att det kunde vara lite kul att gå och kika lite och bara komma  ännu mera i bröllopsstämning


    20110528
  • dobben­ochist­er
    Äldre 8 Feb 21:03
    #20

    Vad roligt att se att det är en del Eskilstuna brudar Vi gifter oss i Stenkvista kyrka den 11 juni

Svar på tråden Eskilstuna brudar 2011