• loolis

    Min galna möhippa.....

    Äntligen!! hade börjat misströsta och fått lite klump i magen -tänk om det inte blir nån möhippa...MEN, vaknade lördag morgon av syrrans röst nerifrån (ingen ovanligt, hon brukar komma tidigt o väcka oss slöisar, men hon skulle ju jobba!!) och sen hördes sirenen! (tänk hockeymatch) Då förstod jag... sen klampa hela brudligan uppför trappen.. Trodde jag skulle kräkas när jag såg kläderna för dagen;) Gin o tonic i bilen, ner på stan, hotellfrukost för oss alla ;) Fick fem låtar jag skulle öva på, sedan åkte magskylten fram... jag skulle vara Jukebox..-välj en låt jag sjunger för en femma. Detta varade under hela dan. Efter frulle- Poledance... Hållå va snygg  jag var hahaha.. svart tajt body o illrosa spetstanga (160 cm,80 kg) men det bjuder jag på..Rekommenderas! Kanonroligt!Vidare till Furuvik, bla höghöjdsbana, försöka få folk att betala för fotbad (hatar fötter) mm.mm. Senare middag med brudarna. Vilken dag! Hoppas ni får lika roligt på era möhippor! Snart är det vigsel (18.e) Nervös......

  • Svar på tråden Min galna möhippa.....
  • Evillina

    Hehe kul att du hade roligt. Jag skulle dock inte uppskatta det du fick. :P Men jag ska inte gifta mig än heller så. =)

  • Katlah

    ha ha! later askul, alskar alarmet ocksa!!

    Jag fick min i fredags och lordags.
    Mannen lurade ut mej pa en drink efter jobbet pa fredagen. Det var stralande vader (bor pa Irland sa det hor inte till vanligheterna) o vi har en jattemysig uteservering precis utanfor var bostad. Men han vagrade den.. borjade ana ugglor i mossen

    Naval sen nar vi kom hem stod tjejerna dar och en hade t.o.m flygit over fran Sverige. Dom hade draperat vaggarna med bilder pa Mats Alm. (eh ja). Sen gick vi ut.
    Men riktiga mohippan borjade pa lordagen kl 14.

    Da blev det spa.. saaa harligt.. i timmar var vi dar, avslutade med sminkning at mej. Sen ut for en efterratt o vidare till en av tjejerna, dar dom forberett med drinkar sen bestallde vi mat for att avsluta kvallen pa ett hyrt karaokestalle sa jag fick sjunga sa mkt jag ville. (jag ar en riktig karaokehaxa o alla mina vanner AVSKYR det!)
    O efterat blev det en kompis fest.

    Helt FABOLOUS! Blev SA lycklig att man har vanner som gor sa fina saker for en :)

  • Vinter10

    Åh, du fick typ min mardrömsmöhippa, haha! Tänk vad olika man kan vara! Men så härligt att ha vänner som känner en och vet vad man ställer upp på och tycker är roligt! :)

  • loolis

    Ja, man ser verkligen vad olika alla tycker..Hihihi...men ja, jag är nog rätt galen själv, och brudarna drog nog på för att det skulle bli lite utmaning oxå! Självklart hann vi med mys och mat med... Lycka till allihopa:))

Svar på tråden Min galna möhippa.....