• lizizen

    hur gör jag?

    Jag vill förlova mig med min pojkvän, men han sa när du har ringarna i handen så vill jag! Hur ska jag göra? Köpa ringar ?:S

  • Svar på tråden hur gör jag?
  • Chroma

    Oj, det låter lite knepigt.. inte för att trampa på några tår och såra dig, men är du säker på att han vill förlova sig? Eller så kanske du ska vänta ett litet tag..


    Om det är er schargong och du vet att han fungerar på det sättet, så tycker jag definitivt att du ska köpa ringarna, men bara om du vet att det är det han vill, så att du inte blir sårad när du väl står där med ringar du omsorgsfullt valt ut och han inte säger det du vill att han ska säga.


    Men jag känner ju varken dig eller din sambo så egentligen så vet du bäst själv.

  • mojikanan

    De tycker ja allt!!  Hade inte min karl vart före mig så hade nog ja friat te han.. :)

  • lizizen

    men om han skulle säga nej (inte för jag tror de) får man inte lämna tillbaka ringarna då? 

  • Chroma

    Det vet jag faktiskt inte.. men du kan ju alltid fråga dom i affären innan du betäller ringarna.

  • katarina t

    De jag pratat med får man INTE lämna tillbaka ringarna. Man kan ändra storleken (då tittade vi på släta ringar) men eftersom de görs på beställning så köper de inte tillbaka dem.


    Kan du inte köpa plojringar så länge så kan ni prova ut och välja sen tillsammans? Eller köp i silver att ha så länge, det är ju billigt...

Svar på tråden hur gör jag?