• bastarden

    Bröllopspresent! Hjälp!

    Ska på systers bröllop på lördag, har tänkt köpa typ 3 årgångsviner och slå in för 1årig bröllopsdag, 5årig och kanske 10årig. Nån som har tips på viner? Pris?

    Alt. ett träd. Jag skulle bli jätteglad för ett träd, men de har så många fruktträd att jag ville köpe ett typ valnötsträd.. Mer tips på träd?

    Vad sägs?

  • Svar på tråden Bröllopspresent! Hjälp!
  • lmcl

    Fråga på systemet! Det gjorde vi när vi gav en kompis tre viner i 30-årspresent. Vi sa vad vi ville ha och vad det fick kosta, så fixade de

  • bastarden

    Tack! Jag tycker det verkar rätt mysigt med vin.. Fast jag själv skulle bli mycket glad för ett träd oxå. Men.. Hmm, vinet är nog det som det lutar mest åt.

  • mape81

    Det finns ju träd i storlek för att ha i kruka på uteplats/balkong... eller kanske en vinranka ihop med vinflaskorna?

    Vi har önskat oss ett citrusträd i kruka att ha på balkongen. Jag dricker inte vin, så även om folk menar väl när de köper vin i förlovningspresent så hade jag uppskattat en blomma mer :)

    Gillar din syster vin så kör på det, kanske packa in flaskorna i separata låsbara "trälådor/ribblådor" och inte ge dem alla nycklar samtidigt? Göra det lite speciellt...

    Lycka till!

  • bastarden

    ja det vad så jag hade tänkt, att de skulle få dem inspikade/inlåsta. tips på lådor?
    hade även funderat på en vinranka, men vet ej vart de skulle ha plats för den.. :S

Svar på tråden Bröllopspresent! Hjälp!