• mattia­sFästm­ö
    Äldre 12 Aug 12:02
    50933 visningar
    15 svar
    15
    50933

    Vad skulle ni vilja hitta i en goodiebag?

    här är en sida med lite roliga påsar http://www.partytajm.se/godis-sma-gavor-a-godispasar/96-godispasar.html 

    och jag skulle vilja hitta godis i goodiebagen. Kanske något chokladhjärta eller liknande.


  • mattia­sFästm­ö
    Äldre 12 Aug 12:06
    #3

     


    Kattpoet skrev 2010-08-12 11:58:54 följande:
    Menare du godispåse?? Jag inte helt hundra vad du menar. Och du kan hitta papppåsar på panduro.

    Goodiebag är en påse man tex får vid invigningar av affärer eller liknande. En liten påse med lite småsaker helt enkelt. Lite som fiskedammen när man var liten ^^ bara det att istället för lite godis och ballonger så får man lite prover och kanske nåt armband och liknande. Kika på goodiebag.nu


  • mattia­sFästm­ö
    Äldre 12 Aug 12:12
    #5

     


    Kattpoet skrev 2010-08-12 12:07:16 följande:
    Vänta nu, ni menar en Godis påse sådant man fick på barnkalas???? Oki, jag är vuxen och för mig skulle det kännas konstig att som vuxen få en Godis påse.

    nej men det är inte en godispåse, jag gjorde ett exempel bara :) Alltså det är en påse med lite olika saker, när jag var liten hade vi både någon klubba i fiskedammspåsen, mnen också ballonger, och någon liten present. Det är alltså en påse med lite småsaker. Det behöver inte vara godis utan kan vara vad som helst. Vi fick tex en goodiebag när dom invigde nya willys där vi bor, då fick vi en liten papperspåse med lite pasta, nån choklad, en juice och lite annat småplock. jag är inte så bra på att förklara, kanske bättre att TS försöker ^^


  • mattia­sFästm­ö
    Äldre 12 Aug 12:42
    #8

     


    Nordiskbrud skrev 2010-08-12 12:38:21 följande:
    En liten flaska skumpa eller mousserande vin + ett plas champangeglas, nötter (om ingen är allergisk) eller något annat ätbart typ salta kex, ett kort med info om dit ni ska + en liten dikt kanske.Allsångshäfte eller konversationslappar finns att köpa med roliga o tokiga ämnen (kan bli kul i bussen).

    Allsångshäfte låter ju som en toppen idé på en buss det skulle jag kört på. Och något lite salt att äta finns ju såna små påsar chips om inte annat.


Svar på tråden Vad skulle ni vilja hitta i en goodiebag?