• Björkholm

    Möhippan, ett minne för livet!

    Som jag har undrat över om jag kommer att få någon möhippa. Jag har många vänner, men de flesta tillhör olika smågäng som inte direkt känner varandra. Så jag tänkte att kanske blir det ingenting. Men ack så fel man kan ha. I lördags hade jag blivit lurad till NK för att hjälpa min blivande svärmor att hitta en bh.... väl inne på Filippa K hoppar sex av mina underbara vänner fram ur en provhytt och sjunger för mig och välkomnar mig till min hippa!

    Jag fick klä i mig en tajt sjuksköterskeklänning med tillhörande hatt och sedan begav vi oss ut på äventyr. Fick sjunga på t-centralen och i tunnelbanan för att samla in pengar. Fick ihop nästan 200 kr!!! Dagen bestod av massvis med överaskningar, bla blev jag spådd av en sierska, dansade stripaerobics mm. Kvällen tillbringade vi hemma hos en av tjejerna och där alla hade lagat något vegetariskt (då jag e vegetarian) Gigantisk buffé med jättegod mat! Sedan bar det av till Café Opera där natten blev hysteriskt kul och lång!

    Jag är så oerhört tacksam för allt mina fantastiska vänner hade planerat och gjort för mig!

Svar på tråden Möhippan, ett minne för livet!