• ciacia

    Jo, men nu blir det nog av va...

    Jag och min sambo har varit tillsammans i drygt 16½ år och förlovade i drygt 14 år. Vi har sedan några år tillbaka pratat om att vi även vill gifta oss, men vi har väl aldrig fått tummen ur. ;) Vi har varit på några bröllop de senaste åren och man har väl kännt att man gärna vill gifta sig så där direkt efter. Fast det har inte blivit så mycket mer än lite snack oss emellan. Så var vi på bröllop i lördags och då kände jag mer än nånsin att nu vill jag verkligen gifta mig!! :)

    Så häromdan pratade jag allvar med honom! ;) Han sade att han ska suga lite på karamellen. :) Men som sagt, vi vill båda så jag tror nog att han ger sitt "slutgiltiga beslut" i en positiv anda! ;) Mitt förslag är att bröllopet går av stapeln våren 2012.

    Jag har helt och hållet gått in för detta med bröllop nu och surfar runt hejvilt och läser massa inlägg och så!!! Det här forumet är ju jättebra!! :D

  • Svar på tråden Jo, men nu blir det nog av va...
  • ciacia

     


    Willowfield skrev 2010-08-06 13:58:31 följande:
    Grattis.. och lycka till med allt :)

    TACK så mycket!

  • ciacia

    Igår när vi låg i sängen och pratade lite så sade han att han vill gifta sig och log sitt charmiga leende. Va bra sade jag. Då kan jag börja planera! Tjoho!!!!

Svar på tråden Jo, men nu blir det nog av va...