• nollåtta

    Vart hippad igår!

    Vart hippad igår, gifter mig på lördag 31/7. Dagen vart så bra, jag är så glad över mina fina vänner.


     


    Klockan halv tio stormar tio tjejer in med skumpa och jorgubbar. Vi sitter och pratar i en timme, jag blir sminkad och får en inbakad fläta i håret, sen går vi bort till ett centrum i närheten av där jag bor. Väl framme får jag en plånbok med tusen kronor i, jag ska köpa mig något som jag känner mig fin i. Sagt och gjort, hittar en fin klänning som jag tar på mig. Efter det åker vi till vita bergsparken i stockholm, där dukas en lunch upp, massa plockmat. Vi dricker vin och shottar tequila samt käkar fruktsallad. Efter det åker vi iväg till en studio där jag får spela in min och min blivande mans låt, fy vad det lät haha.


    Vi åker in till stan igen och går på indisk resturang, sen blir det drinkar på ett ställe som har stans bästa drinkar och sen lite häng på debaser slussen innan jag tar en taxi hem.


    Jag är jätteglad! Vilka underbara tjejer jag har!

  • Svar på tråden Vart hippad igår!
  • annnat

    Ohh det lät som en super hippa, en sådan vill jag också ha..


    Lycka till på bröllopet på lördag

  • Hoppe

    åå vad härligt, lät väldigt lyckat!! vad köpte du för klänning?
    vilken bra idé att få köpa nåt fint, känns lite uttjatat att spöka ut sin brud som får gå och skämmas på stan.

  • Janqvist

    ja, jag tycker också de va en utmärkt idé att du fick köpa nått fint, som passade dej, å ha på dej på möhippan!

    hoppas ja också får nå sånt.... ;)

Svar på tråden Vart hippad igår!