• aikidoaasa

    Svårt att skriva inlägg!

    Är det bara jag som får problem med jämna mellanrum när jag ska skriva inlägg med att den uppdaterar och tömmer allt?! skit irriterande när jag behöver spara de delar jag redan skrivit typ varannan rad...

  • Svar på tråden Svårt att skriva inlägg!
  • JustMeAndMyLove

    Hänt mig med, vansinnigt irriterande!!
    Har börjat skriva längre inlägg, blogginlägg i ett wordprogram och sen klistra in det när det är klart, då slipper man skriva om igen, hehe

  • snuttfia

    Samma här, nu orkar jag inte skriva nåt långt längre när det bara försvinner. Börja krångla med word eller nåt känns inte som om jag vill heller.

  • sockersmulan

    hände mig precis igen!! var helt klar med mitt blogginlägg och så försvann det bara! morr! vad är det som händer egentligen??

  • sun moon

    hände mig förra natten men det var så långt och osammanhängande inlägg så det gjorde inget
    Ibland ska man bara inte skriva en massa på natten...

  • lärkan

    Jag håller med, sjukt irriterande!!! Skrivit detta inlägg 2 ggr och igår fick jag skriva om x antal ggr, men har också börjat skriva in i word och klistra... Måste ju vara något fel på sidan?!?!


    - Jag känner, alltså sjunger jag. - Jag sjunger, alltså finns jag till.
  • fru AM

    Händer ju hela tiden! Ju längre inlägg desto större risk. Man får tydligen vara kortfattad!

  • eldstad

    Jag har mailat dem och de har ställt mig lite frågor. Länkar till denna tråd så kanske de kan fråga er också om jag inte kan svara på allt. De vill t.ex. veta när det började, har för mig att det var i onsdags... Kan det stämma?

  • eldstad

    Jag tror att de ställt in sidan på att uppdatera automatiskt med vissa tidsintervall, antagligen någon tekniker som gjort och inte tänkt på hur detta påverkar foruminlägg etc.

  • Jessika81

    Samma här...
    Det kan mycket väl stämma att det började i onsdags, för mig hände det första gången i fredags.

  • Patmos

    Hej!

    Så kan vi ju inte ha det. Det är anmält till teknikerna. Krångla med word behöver man inte. Men man kan kopiera det man har skrivit ganska ofta, så slipper man det bekymmer.

    Vi ska se över det.

    Mvh Moderator

  • Martinaa
    Patmos skrev 2010-03-28 13:22:07 följande:
    Hej!Så kan vi ju inte ha det. Det är anmält till teknikerna. Krångla med word behöver man inte. Men man kan kopiera det man har skrivit ganska ofta, så slipper man det bekymmer.Vi ska se över det. Mvh Moderator
    Bra, vi hoppas på förbättring snart! :) Inte alltid man kommer ihåg att kopiera hela tiden heller, och man kan ju inte göra det för varje ord man skriver.
  • passionsblomman

    Nej verkligen inte! Det undergräver sannerligen hela vitsen med forumet. Vem fasen orkar tipsa och hjälpa till, diskutera och umgås när man blir borthoppad så ofta!


    Patmos skrev 2010-03-28 13:22:07 följande:
    Hej!Så kan vi ju inte ha det. Det är anmält till teknikerna. Krångla med word behöver man inte. Men man kan kopiera det man har skrivit ganska ofta, så slipper man det bekymmer.Vi ska se över det. Mvh Moderator
  • lärkan
    passionsblomman skrev 2010-03-28 18:10:50 följande:
    Nej verkligen inte! Det undergräver sannerligen hela vitsen med forumet. Vem fasen orkar tipsa och hjälpa till, diskutera och umgås när man blir borthoppad så ofta!
    Håller verkligen med dig, Passionsblomman!! Vem sjutton orkar sitta och kopiera hela tiden!! Det måste ju gå att ordna!!
    - Jag känner, alltså sjunger jag. - Jag sjunger, alltså finns jag till.
Svar på tråden Svårt att skriva inlägg!