• snötje­j
    Äldre 3 Feb 02:52
    26180 visningar
    8 svar
    8
    26180

    Sexspel

    Jag och min man funderar på att köpa ett sexspel men det finns ju en hel del att välja mellan.
    Någon här som spelat följande spel och kan berätta lite hur de är?

    Monogamy
    Nookii
    Kärleksspelet
    Sexspelet
    Romantikspelet
    Kamasutra
    Förspelet

    Kanske kan någon ge exempel på det man ska göra som står på kortet? Eller exempel på en av de 50 fantasier som vinnaren får välja mellan i Monogamy?
    Hur långt går spelen? Hur hett blir det? Vill gärna ha ett spel som går långt med mycket sexuella och upphetsande saker. Kanske inte att han han får i uppdrag att stoppa in den direkt när vi har börjat spela men någon gång i spelet så vill jag ju det ;)

  • Svar på tråden Sexspel
  • FiaoJo­nny
    Äldre 9 Mar 11:08
    #1

    Jag har prövat kärleksspelet, romantikspelet, kamasutra, förspelet och sexspelet (haha värsta experten :P)!

    Det bästa av ovanstående tycker jag var sexspelet om jag inte minns helt fel. Det var längesedan vi körde de nu men jag minns att alla de andra var så puttenuttiga, typ "berätta en dikt för din man"... Känner lite att om jag köper ett sexspel så gör jag väl det för att hotta upp, inte för att bli poet.

    Sexspelet är lite mer rakt på, om jag inte minns helt tokigt så fick man i slutet snurra på en platta där det slumpade sig vilken ställning man skulle ta. Ganska skoj :)

  • Metalb­aby
    Äldre 9 Mar 11:20
    #2
    FiaoJonny skrev 2010-03-09 11:08:18 följande:
    Jag har prövat kärleksspelet, romantikspelet, kamasutra, förspelet och sexspelet (haha värsta experten :P)!Det bästa av ovanstående tycker jag var sexspelet om jag inte minns helt fel. Det var längesedan vi körde de nu men jag minns att alla de andra var så puttenuttiga, typ "berätta en dikt för din man"... Känner lite att om jag köper ett sexspel så gör jag väl det för att hotta upp, inte för att bli poet. Sexspelet är lite mer rakt på, om jag inte minns helt tokigt så fick man i slutet snurra på en platta där det slumpade sig vilken ställning man skulle ta. Ganska skoj :)
    Håller med föregående talare.

    Kan även rekomendera kamasutra, var ett tag sen jag spelade det ( man kanske skulle damma av det). Där är det väldigt mycket *förspel* massera här och massera där, smek din partner där osv. kyss på halsen...och hahaha kyss din partner på rumpan. Jag fick det kortet och hur mycket jag än älskar min sambo så var jag ju inte så där jättesugen på att pussa hans håriga skinkor, men skoj var det.
  • scarbo­rough8­1
    Äldre 9 Mar 14:52
    #3

    Vi köpte Monogamy.. det blev en hit.. Finns ju lite idéer om man vill ha lite annorlunda sex någon gång, typ rollspel. SEn var det mycket förspel som leder till underbart sex... Man blir helt tokig av retningarna.

  • Äldre 29 Mar 11:48
    #4

    Vi har både Kärleksspelet och Romantikspelet hemma. Kärleksspelet är faktiskt ganska tråkigt, vi blev väldigt besvikna. Romantikspelet var roligt första gången men man kan inte spela fler gånger, finns för få kort.

  • Kattpo­et
    Äldre 29 Mar 11:54
    #5

    Jag har spelat sex spel engång och jag somnade....

    Jag är för mycke av ett pervo att kunna bli road av något så enkelt, min hjärna är för bra på komma på nya saker i sänghalmen.

    Is, någon?

  • Helois­e
    Äldre 29 Mar 12:02
    #6

    Jag fick monogamy i 30års present, men vi har inte spelat det alls haha. Jag har tjyvläst korten och nja jag är inte säker på att det är min tekopp direkt. Jag har svårt för sånt som är "konstlat".

  • stinei­ngmann
    Äldre 15 Oct 12:12
    #7

    Vi har nyss köpt Förspelet och jag tycker att det är jättebra. Det finns mer fokus på intimitet och kärlek. I spelet får man passera genom "den erogena zonen" och till slut hamnar man i "den heta zonen". Så börjar man älska helt enkelt! Ni kan också lära mycket om varandra från detta spel. Vi köpte det online från Sinful.se eftersom det är mycket mer diskret. 

  • Äldre 15 Oct 17:33
    #8

    Vi har provat monogomy, tkr det är jättebra. Allt från mysigt förspel, till upphetsande retningar och det kan bli så hett ni vill ;)

Svar på tråden Sexspel