• Mrs Ida

    Country-tema

    Någon som gillar/älskar country som jag och min sambo?? min favorit artist är Carlene Carter..

    Någon som har haft något tema om country?? vilka kläder kan man ha osv

  • Svar på tråden Country-tema
  • Mrs Ida

    Western:

    Serveringspersonalen i hattar och skjortor i passande färger. Mat?. hela nötter som kastas ut över borden på festen.

    Fick ja se i ett forum.. vi vill nog ha westen med lite 50 tal inblandat..

  • Mrs Ida

    Bjärby saloon är ett underbart.. ligger mellan norrköping-linköping

  • SueAnne

    Vi funderar på att ha havre- eller vetekorn för gästerna att kasta istället för ris, det kanske vore något för er?

    Sedan är det ju iofs lite skillnad på Country och Western som tema, eller iallafall modern country. Nu är ju Carlene Carter inte direkt modern country iofs

  • annmonw

    sen kommer ni självklart rida in på fläsckiga hästar som en riktigt scen urt en western country film :) hoppas du får till det ts spännande

  • Korallbruden

    Vi kommer inte ha ett westentema men gott om countrymusik både i kyrkan och till festen.

  • Korallbruden

    Åhh! Det finns massor med underbara bröllopslåtar dock har jag bara koll på modern country.

  • Korallbruden

    Älskar Alan Jackson´s rösts och hans Remember When

    oh! jätte lång.. hur som.. låten är så jag hoppas att livet får ta vägen Vi såg honom live i somras och låten är grym för den som gillar Alan.

    Denna är "lite" smörig men vacker. Fin i kyrkan:



    Denna var med på över 60 % av alla amerikanska bröllop det året den kom också "lite" smörig men kanske som vals:



    Här kommer en gammal bröllopsvals till:



    Det går att fortsätta en evighet till

    Vilka plannerar du att ha på erat bröllop?

  • Korallbruden
    annmonw skrev 2009-12-01 00:04:22 följande:
    ett hett tips är travis tritt !! vilken röst
    Jag håller med
  • Mrs Ida
    Korallbruden skrev 2009-11-30 23:49:03 följande:
    Älskar Alan Jackson´s rösts och hans Remember When www.youtube.com/watch oh! jätte lång.. hur som.. låten är så jag hoppas att livet får ta vägen Vi såg honom live i somras och låten är grym för den som gillar Alan.Denna är "lite" smörig men vacker. Fin i kyrkan: www.youtube.com/watchDenna var med på över 60 % av alla amerikanska bröllop det året den kom också "lite" smörig men kanske som vals: www.youtube.com/watchHär kommer en gammal bröllopsvals till: www.youtube.com/watchDet går att fortsätta en evighet till Vilka plannerar du att ha på erat bröllop?
    ja, de var fina låtar
Svar på tråden Country-tema