• Lilleke

    Bästa BH-butik i Göteborg??

    Hej.

    Någon som har några tips på vart jag ska gå för att hitta den bästa BH:n i Göteborg, eller Alingsås.

  • Svar på tråden Bästa BH-butik i Göteborg??
  • Arosa

    Change har bra bh:ar. Väldigt många storlekar och bra service. Dessutom är priset hyfsat och bra kvalite. Finns en butik i arkaden och en i grand-passagen vad jag vet.

  • BlomAnna
    Arosa skrev 2009-11-05 11:10:38 följande:
    Change har bra bh:ar. Väldigt många storlekar och bra service. Dessutom är priset hyfsat och bra kvalite. Finns en butik i arkaden och en i grand-passagen vad jag vet.
    tror det finns en på backaplan också.
  • Avalon75

    Även jag gillar verkligen Change och kommer att gå till den i Passagen när det blir dags.

  • happytoaster

    NK har också en ett riktigt bra utbud på underkläder.

    Jag skulle ha sattsat på att besöka både Change (den i pasagen är bäst), Korsetten och NK.

  • Steinhammersfru

    I Alingsås finns det en butik som heter Annas Underverk eller Underbart (vet inte vilket, det hette det första namnet förut, när det låg lite utanför stan). Ligger iallafall på Nygatan 12 nu, bredvid Guldfynd. Telefonnr (enligt Hitta.se) 0322-631190

    Dom har fina underkläder och bra service. Och Anna är väldigt trevlig! :) Hon var min nagelskulptör förut och vi fick bra kontakt, härlig tjej. Då berättade hon att hennes koncept då var att man skulle kunna ta med sin klänning och prova underkläder i butiken så att det blev bästa möjliga. Det får du kolla med henne om det fortfarande är så, det är jag osäker på.

  • Korallbruden

    Korsetten! Alla dagar i veckan Vackra underkläder och en bra service.

  • SofieochJamie

    Jag har själv varit flera timmar i stan och letat efter underkläder utan att ha hittat något. Jag vill ha vita underkläder men det finns nästan bara creme färgade. Frågade på Change och de skulle få in mer bröllopskit till våren men även de creme färgade. Hittade några vita BHar på Åhlens och H&M men inga som var tillräckligt bra.

  • Sanji

    Jag har tyckt att Victoria inne i Göteborg varit bra tidigare, men nu har jag inte varit där på ett tag förstås.

  • SofieochJamie

    Kikade på Victoria i helgen och de hade endast en bh som var vit och som man kunde ta bort axelbanden på.

Svar på tråden Bästa BH-butik i Göteborg??