• Majblommis

    Hur renliga är ni?

    För ett tag sedan var vi på utbildningsdag med jobbet och då sov vi över på ett vandrarhem med gemensamma duschar. På morgonen går vi till duscharna. När jag står i duschen kommer jag på att jag glömt att kissa på morgonen och givetvis blir jag nödig i duschen och tänker att det gör nog inget om jag gör det i duschen med allt vatten som rinner. Problemet är att min arbetskllega ser det och nu tycker hon jag är äcklig.
    Får man inte kissa i duchen om nöden tränger på? Vad tycker ni?

  • Svar på tråden Hur renliga är ni?
  • minimusen

    menar du allvar? jag personligen skulle oavsett nöden inte kissa i en offentlig dusch i af, men alla är vi olika...

  • lillalyckan

    Offentlig dusch? Nej tack, jag vill inte ställa min nånstans där någon har kissat oavsett hur mycket vatten som runnit där, men vad folk gör hemma i sina egna duschar som de själva ska rengöra, det struntar jag fullständigt i...


  • lillalyckan

    Offentlig dusch? Nej tack, jag vill inte ställa min nånstans där någon har kissat oavsett hur mycket vatten som runnit där, men vad folk gör hemma i sina egna duschar som de själva ska rengöra, det struntar jag fullständigt i...


  • Hammerman

    För övrigt så skulle det vid IP-check uppdagas att Majblommis och Fissen är samma person.

  • J plus A likamed JA

    nej. inte alls särskilt trevligt....! hu.
    Känner att min avsmak har växt för badhus och dylikt..

    hehe. ja, det är nog samma person;)

  • Snufflan

    Fattar inte hur man kan göra så, skulle aldrig göra det offentligt eller hemma, har det blivit kris när jag duschat hemma så hoppar jag då ur duschen o går på toa o så får man fortsätta duscha sen. Sånt här sysslar småbarn med som inte förstår bättre.

  • 090208

    Really..?


    Hammerman skrev 2009-10-21 14:34:35 följande:
    För övrigt så skulle det vid IP-check uppdagas att Majblommis och Fissen är samma person.
  • ario

    aa, det misstänkte jag också


    Hammerman skrev 2009-10-21 14:34:35 följande:
    För övrigt så skulle det vid IP-check uppdagas att Majblommis och Fissen är samma person.
  • Superskrutt

    jag det är så äckligt att det inte är sant! Varför vill man berätta det på detta forum?

  • Hammerman

    090208 skrev 2009-10-21 17:52:30 följande:


    Really..?
    Jag VET inte, men om jag hade haft tillgång till adminpanelen *host host* så hade det varit det första jag kollat.

    Graverande i sammanhanget är ju att ingen av tanterna pink har något skrivet i sina gästböcker, bilder etc. Jag kan inte heller erinra mig om några tidigare inlägg av någon av dessa två. "De" verkar inte posta i "sina" trådar heller. Så jag misstänker att vi har att göra med ett troll, troligtvis en redan registrerad medlem som skapat alts för att busa lite.
  • Johanna6

    Kissa i duschen? Men herregud hur svårt är det att hålla sig några minuter tills man är klar?
    Låter ganska skumt av en vuxen människa, sorry :/

  • ELDRING

    Hmm har hört att det är många som gör det i smyg... Men kanske inte så rekomenderat att göra i offentliga duschar..

    Men sen kan det ju finnas andra andledningar till att folk gör det ect--inkontinensbesvär efter barnafödande??

Svar på tråden Hur renliga är ni?