• Svar på tråden Bröllopsmässa
  • BlomAnna

    Ska tydligen vara bröllopsmässa på onsala herrgård den 17/10

  • Humlan66

    Skulle vilja gå på den bröllopsmässan i thn jag, mest för at försöka få tillbaka lusten att planera bröllopet då jag tappat den pga av ingen lokal

  • BlomAnna
    Humlan66 skrev 2009-10-06 22:20:35 följande:
    Skulle vilja gå på den bröllopsmässan i thn jag, mest för at försöka få tillbaka lusten att planera bröllopet då jag tappat den pga av ingen lokal
    du har bild på en jättefin lokal i ditt galleri men den är inte aktuell eller? Vart letar ni lokal och i vilken prisklass?
  • lecaroline
    BlomAnna skrev 2009-10-06 22:16:10 följande:
    Ska tydligen vara bröllopsmässa på onsala herrgård den 17/10
    Hade jag ingen aning om. Den kanske inte är så stor då..
  • kikel

    31 oktober i trollhättan? hhmm låter inte dumt. Annars är det en i Håverud i dalsland den 18 oktober

  • lecaroline

    Det är inte så att Onsala Herrgård ska vara med på bröllopsmässan här i gbg i feb??
    Är den enda informationen jag hittar..

  • BlomAnna
    lecaroline skrev 2009-10-08 11:28:54 följande:
    Det är inte så att Onsala Herrgård ska vara med på bröllopsmässan här i gbg i feb??Är den enda informationen jag hittar..
    Det skulle visst varit en annons i GP dock inte jag som såg den. Det står även med i Kungsbackas evenemangs kalender mer info ska finnas på www.makeitagneta.se/ men det står inte särksilt mycket där...
  • Humlan66
    BlomAnna skrev 2009-10-06 22:24:01 följande:
    du har bild på en jättefin lokal i ditt galleri men den är inte aktuell eller? Vart letar ni lokal och i vilken prisklass?
    Den jag har i galleriet är vad jag SKULLE vilja ha ( just den ligger för långt bort ), men det är svårt
Svar på tråden Bröllopsmässa