• lyckans lycka

    Maj 2010

    hur många är vi är på bt som gifter oss i maj nästa år? vad sägs om att följas åt iunder planeringen

  • Svar på tråden Maj 2010
  • MajBrud2010

    Vi gifter oss (inofficiellt än så länge) den 14de maj 2010!

    Har bokat kyrka, lokal och bestämt klänning och lite annat smått och gott :) Ska boka präst i oktober :)

  • Malin och Anders

    Hej här är en till som gifter sig i Maj den 22e. Såg att det redan finns en tråd för oss Majbrudar men den är så lång och de som är med där, har redan ventilerat så mycket. Så det är ju roligt om vi får igång en till.

  • Skorpan83

    Hej, ska gifta mig pingst helgen 2010, 22a maj. Vill gärna följas åt,

  • CE76

    Hallå! Vi har bestämt oss för att gifta oss den 29 maj. Har bestämt festlokal och kyrka, å tårta och DJ. Ja, lite tokigt att tårtan är klar (ja inte klar alltså, men bestämd liksom) men jag gillar tårta och sånt :)
    Vi gifter oss i Täby och blir ca 90 personer på bröllopet. IDag har vi beställt ringar också, så det börjar falla på plats lite nu känner jag. Otroligt va man kan lägga tid på att kolla saker på nätet nu, och det finns ju oäändligt med sidor och sånt :)

  • Hillena

    En till på 29:e maj. Än så länge har vi bara bokat kyrka och lokal. Men vi är alldeles nyförlovade, 2 veckor bara så nu har det fått gå lite undan vilket var tur då de bara hade en tid kvar i kyrkan den 29:e maj. Min fästmans barndomsvän ska hålla i vigseln då hon utbildar sig till präst, men vi måste ha en färdigutbildad präst också som säger; Tager du....

Svar på tråden Maj 2010