• Lumax

    Serverproblem - försvunna bilder

    Igår kväll råkade vi ut för ett tekniskt fel i den lagringsenhet som lagrar bilder m.m.
    Efter många timmars felsökning har vi nu valt att återställa en backup från torsdagen. Det innebär att bilder som har laddats upp under fredagen har gått förlorade. Vi undersöker möjligheten att försöka återskapa dessa.

    Obs! Inga foruminlägg, inboxmeddelanden eller liknande har försvunnit, utan det är enbart uppladdade bilder som gått förlorade.

  • Svar på tråden Serverproblem - försvunna bilder
  • December 2009

    Grattis till den långa nertiden Förlänger ni plusmedlemskapen ett dygn som kompensation för de som betalar?

  • Bella Notte

    December 2009 skrev 2009-06-27 09:47:10 följande:


    Grattis till den långa nertiden Förlänger ni plusmedlemskapen ett dygn som kompensation för de som betalar?
    Tycker att det är en helt berättigad fråga med tanke på all nertid som BT har emellanåt...just därför är inte jag en betalande kund!
  • Bella Notte

    ...Ooooops, 512 in-tittare och ingen har lämnat en kommentar Vad beror det på?

  • Lakritsbåten

    vad finns att kommentera mer än de kommentarer ni skrivit? Att det blir fel ibland är inte så konstigt men jag håller med om att det känns som det är rätt ofta...

  • planerarbröllop
    Lakritsbåten skrev 2009-06-28 21:01:05 följande:
    vad finns att kommentera mer än de kommentarer ni skrivit? Att det blir fel ibland är inte så konstigt men jag håller med om att det känns som det är rätt ofta...
    Som svar på din fråga så kommentera det du har skrivit också ;)
  • Humlan66

    Att det händer rätt ofta ja .. FÖR ofta om du frågar mig

  • lillabruden

    jag använder mest BT på natten och jag undrar om det är lika mycket avbrott under dagen......jag blir iallafall lagom irriterad över att jag inte kommer in, inlägg försvinner osv! Jag hade inte betalat för ett medlemsskap.....Inte ens reklamen funkar när man trycker på den!!!

  • trampetroll

    Jag håller helt med att man borde få kompensation. Även vi företag som annonserar på bröllopstorget och betalar mycket pengar för det. Jäkligt irriterande med dessa avbrott som sker mer ofta än vad de ska göra!

  • lillabruden

    4de natten i rad jag inte kommer in runt midnatt förrän 2-3tiden.

  • Humlan66

    vet folk som vill starta ett nytt sånt här forum som Bt är och som VET om att BT har stora problem, så man vet aldrig . Snart kanske det dyker upp ett nytt * BT*
    Dock vill jag här och nu säga att JAG inte är inblandad på nått vis med det

  • källerudd

    Är det så att det pga detta inte går att ladda upp nya bilder heller?? Har försökt några gånger nu, men det dyker inte upp några???

  • Midsommarbrud09

    Jag har då aldrig haft problem med att logga in, men jag är inte ute varje dag i och för sig.

Svar på tråden Serverproblem - försvunna bilder