• h a
    Äldre 7 Dec 14:11
    5489 visningar
    23 svar
    23
    5489

    am4 i Göteborg

    Skall åka till Am4 i Göteborg, för att se om det är en bra lokal att ha festen i.

    Vet ni någonting om detta? Är det fint? Får man ha egen alkohol? osv...:)

  • Svar på tråden am4 i Göteborg
  • h a
    Äldre 4 Jan 16:20
    #4

    Tack för era svar!

    Ja det är mässen jag menar. det verkar vara en fin lokal, jag har lite kontakter där inne och jag vet inte om det är det som krävs. Skulle vara intressant att höra om det är fler som varit där...

  • h a
    Äldre 5 Jan 13:42
    #6

    ok, det verkar jättebra,
    Emmas syster, jag förstod inte riktigt, du har alltså varit där på fest?
    Som jag förstod det fick det bara plats 70 pers. som max.

  • h a
    Äldre 5 Jan 22:18
    #9

    Jag skriver så fort jag får reda på mer. Nu är det bara ett prel. datum. Men sedan kommer all övrig planering. Tur för oss att två nära kompispar gifte sig nyligen och har lovat att hjälpa till

    Ullis33 funderar du med på detta ställe? Var tänker ni andra gifta er?

  • h a
    Äldre 6 Jan 18:36
    #12

    vad roligt!
    Lycka till. När tänker ni? Hur många tänker ni?

    Vi har planer på september och blir runt 70:)

  • h a
    Äldre 6 Jan 19:45
    #14

    Vi gifter oss borgeligt... Var vet vi inte ännu, gärna utomhus och i anslutning till havet.

    Har varit på Bröllop på Elvsborg, så fint!
    Men då inte jag eller Andreas är kristna känns det sådär.

  • h a
    Äldre 16 Feb 14:20
    #16

    Jag har nu varit på ett första möte på mässen, intrycket var inte det bästa av den person vi pratade med han var lite av en översittare helt enkelt. Vet nu verkligen inte vad vi skall göra, då det var ett bra pris.
    C.a 650 kronor för tre rätters, alkohol till maten, personal osv.
    Vet nu inte om jag skall gå på magkänsla eller plånbok... förvirrat. Får satsa på bröllopsmässan nästa helg i gbg och se om jag hittar ngt. som toppar detta.
    Trist.

  • h a
    Äldre 16 Feb 18:40
    #21

    Aha tackar för tipsen, just nu vet vi inte ut eller i var vi skall vara, men satsar på att kolla in Bröllopsmässan, DÅ skall allt falla på plats:)
    Nåja en del iallafall.

  • h a
    Äldre 19 Feb 21:12
    #23

    Det blir säkert bra det med. Allt kostar ju när man planerar bröllop har jag förstått;) Så om man kan spara in på ngt. är ju inte det fel

Svar på tråden am4 i Göteborg