• jojoånick09

    gbg par som gifter sig sommaren´09?

    hejhej!
    vore jättekul att lära känna andra par i gbg området som skall gifta sig och följas åt och få isperation av varandra...
    vi gifter oss själva i september ´09 o har hunnit med k;a och festlokal men de andra har liksom stått still..men sitter då o då och kikar..
    skriv gärna..

  • Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren´09?
  • stellajsj

    Jag puffar lite här..! Är från Gbg och vi gifter oss också nästa sommar!

  • Bridemma

    hej
    vi är också ett par från GBG som gifter oss september 09!
    Kul att det finns fler!

  • ozita

    Ännu ett Göteborgspar för september 09. Vart kommer ni ha vigsel och fest?

  • Bridemma

    Hej
    denna andra tråden är verkligen knökad med folk, svårt att hänga med i snacket om man inte varit med fårn början tycker jag.

    Vi ska i alla fall gifta oss den 19 september nästa år. Vi ska ha borgelig vigsel ute på Bohus-Björkö och festen på SS Frams lokal Rotundan. Blir lite havsinspirerat tema skulle jag tro...

    Än så länge är bara lokalen bokad. Ingen klänning ännu eller bokad catering så alla tips är välkomna!

    vart och hur blir det för er andra?

  • ozita

    Jo, jag håller med Bridemma.

    Vi ska ha borgerlig vigsel och festen på Gunnebo slott i Mölndal, den 5 september. Sitter och samlar inspiration och funderar mest för tillfället. Vi har inte bokat så mycket mer än lokal och vigselförrättare än, men vi ska nog sätta igång "på riktigt" efter jul, när man samlat lite ny energi!


    Bridemma skrev 2008-11-24 12:53:34 följande:
    Hejdenna andra tråden är verkligen knökad med folk, svårt att hänga med i snacket om man inte varit med fårn början tycker jag.Vi ska i alla fall gifta oss den 19 september nästa år. Vi ska ha borgelig vigsel ute på Bohus-Björkö och festen på SS Frams lokal Rotundan. Blir lite havsinspirerat tema skulle jag tro...Än så länge är bara lokalen bokad. Ingen klänning ännu eller bokad catering så alla tips är välkomna!vart och hur blir det för er andra?
Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren´09?