• Lil C

    Romantiskt i vardagen?!

    Jag ar lite nyfiken pa vad du gor i vardagen for att visa din karlek till din man eller blivande! Eller beratta om din man har gjort nat riktigt romantiskt pa sistone..

    Sjalv sa skickade jag ett 2 sidor langt 'karleksbrev' till min blivande med ett fint tjockare rott kuvert. Han bor i staterna och jag ar i Sthlm for tillfallet. Jag skickade med en skiva med musik som betyder mycket for mig och som har anknytning till honom och ett litet smycke, en hjarthalva, ni vet sanna man hade nar man gick i grundskolan och som man delade med sin bastis! Men jag delade aldrig min, jag hade ingen bastis.. sa den har legat i en liten ask i 16 ar och jag delade den nu for 2 veckor sen och skickade med den i brevet.
    Han fick den precis innan han stack till Qatar, perfekt timing. Han har den pa sig och har den andra halvan pa mig.
    Snacka om att han blev forvanad nar han fick brevet! HAHA!

    2 dagar senare dagen da han stack till Qatar, (den deppigaste dagen i mitt liv)nar jag var pa jobbet, kom ett blombud! En stor bukett med roda rosor och ett fint litet kort, med en karleksforklaring!

    Han ar varldens underbaraste!

    Er tur att beratta!! Tihi!!

  • Svar på tråden Romantiskt i vardagen?!
  • Heloise

    min m2b låter lampan vara släckt när han måste gå upp tidigare än mig, han har tandkräm på tandborsten( fast jag gör dessa saker tillbaka) kanske inte låter så romantiskt men det är vardagsromatik för mig. Små lappar i väskan, blommor en tisdag.

  • Lil C

    sist innan jag akte fran honom i staterna sa la jag lappar overallt i lagenheten, i bilen o i fickorna pa hans klader.. hihi snacka om att han blev forvanad nar han hittade lapparna overallt, OVERALLT! ca 30 stycken.. tror inte han har hittat alla an.. tihi!

  • JPerlestam

    Jag tycker att det är romantiskt när min sambo pratar om vad vi ska göra när vi är pensionärer, lite tråkigt kanske men det visar ju att han ser mig i sitt liv för alltid. Han har gjort det till en vana att "natta" mig varje kväll om jag lägger mig innan honom. Han kittlar mig på ryggen när jag har svårt att sova. Ger mig en puss när vi passerar varandra i huset. Pussar mig alltid farväl på morgonen även om jag sover. Små men mysiga saker =)

  • Gizmos

    Jag gar alltid upp forst och tar ut hundarna sa att han far sova lite langre (han gar oftast och lagger sig senare an mig), ser till att det finns nybryggt kaffe nar han vaknar. Lagger sma sota lappar lite overallt till honom.
    Min kare make (ha, va lustigt det later ;), ar nog mer romantisk an vad jag ar, men det ar dom sma sakerna i vardagen som gor allt sa mycket lattare!!

Svar på tråden Romantiskt i vardagen?!