• Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 15 Nov 15:34
    9134 visningar
    3 svar
    3
    9134

    Hulta Golfklubb

    Har någon varit på Hulta Golfklubb i Bollebygd?? Vet någon hur deras mat är??

  • Svar på tråden Hulta Golfklubb
  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 19 Nov 11:43
    #0

    Hej KMN!

    Jag har aldrig varit där, men ringde om menyförslag. Jag frågade om det fanns speciella barnmenyer och specialmat för allergiker. De verkade inte speciellt förtjusta i att det skulle komma barn och kunde efter viss tvekan göra specialmenyer, men det skulle inte bli billigare. Jag kände mig litet tveksam pga detta, eftersom de flesta ställen utan problem ställer upp med barnmeny och allergikost, utan extra kostnader. Men det beror ju på om ni behöver specialmenyer på ert bröllop. Lycka till med festlokal!

  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 14 Feb 05:41
    #0

    Har viss erfarenhet av Hulta da jag var dar pa ett brollop i somras. Valdigt trevliga lokaler och mycket god mat. Tror inte det var nagot problem men specialmenyer, vad jag vet at tom barn under 8 ar gratis. Vi hade en valdigt lyckad fest och enbart positiva erfarenheter.

  • Äldre 22 Apr 12:40
    #3

    Jag var där på julbord i år med en liten son på 5 månader i vagn. Hade ringt i förväg för att kolla om det var ok... de gjorde allt de kunde för att vi och lillen skulle ha det bra. Så definitivt barnvänligt... och gott ?

Svar på tråden Hulta Golfklubb