• patti87

    visst är kärleken är underbar ? :o)

    visst är det undebart och vara lyckligtkär! och leva tillsammans med världens bästa man.."blivande man" ;) och visst känns det underbart att han just valt dig? och ingen annan, och det är dig han kommer stå brevid när han lovar dig evig kärlek. visst är det en härligt underbar känsla och veta att det är just du som är han drömtjej/kvinna!? :) ahh kärleken är UNDERBAR!!!! att bli älskad och få älska tillbaka..det är livet de :)

    imorse innan min blivande man gick till jobbet skrev han en lapp som han lämnade kvar på köksbordet, där skrev han...
    "du är den enda som jag tänker på hela tiden..vill vara vid din sida för alltid." snacka om att man blir rörd och att det pirrar till i magen och man bara ler när man läser nått sånt :)

    bara 4 veckor kvar, och sen lovar vi varandra evig kärlek! längtar som bara den till våran stora dag! :)

    ville bara skriva av mig lite, kul om fler vill göra det :)

  • Svar på tråden visst är kärleken är underbar ? :o)
  • patti87

    skulle stå visst är kärleken underbar :) hehehe :P

  • patti87

    ingen som vill skriva av sig :) kanske har eran man med gjort något romantiskt idag? :) hihih

  • jeslin

    Yeah right min blivande har knappt öppnat munnen i dag

    Vore trevligt med lite love notes o mysiga kramar o pussar men vi har haft fullt upp nu i evigheter känns det som

    Skönt det ska bli när bröllop är över och vi äntligen kan ta tid för varandra

  • Pyron

    Åhh så romantiskt.
    En sån karl skulle man ha, men min är inte så tokig endå.

    Det där med att känna sig lycklig för att han har valt just mig, det kan jag känna när jag slarvar med tvätten eller nåt annat. Att jag kan inte förstå hur han står ut med mig, men det gör han.

  • Nalle Puh 40

    Brukar oxå få små söta lappar och då känner man sig som världens lyckligaste...

    Eller att han har gjort mat och ställt i kylskåpet som man kan värma när man har jobbat ett tolv timmars pass och han inte är hemma.

  • junikul08

    Åh vi hade vigselsamtal i tisdags och det var en fantastisk känsla att få öva på löftena! Så fort han började på sina började det stocka sig i min hals... jag log hela kvällen sedan... och hela ceremonin är ju så vacker. Så jag försöker hålla fast vid den känslan nu när det är jobbigt med ekonomin (m2b måste gå från heltid till pyttelite deltid) :)

  • propp

    Jag har många gånger den senaste tiden tänkt precis som du TS...att man faktiskt får och kan vara så här lycklig! För tre år sedan hade jag ju ingen aning om när eller om jag överhuvudtaget skulle få känna så här...då gick man och funderade...undra vem han är, hur han kommer se ut...han, som jag kommer att gifta med mig...och då tyckte man att det kändes konstigt...men nu när man vet så är allt så självklart! Min mamma har alltid hållt på och tramsat om att när hon såg pappa för första gången så visste hon "honom ska jag gifta mig med" och jag har bara kontrat med att "det säger du ju nu bara för att du vet att det blev så"...men det konstiga och roliga är ju att samma sak hände mig:)Så...nu fick jag oxå skriva av mig lite...

    Jag har börjat gå upp 45 min tidigare på mornarna nu veckorna innan vår stora dag, för att powerwalka lite...och imorse skulle min m2b inte gå upp lika tidigt...så lät honom sova vidare utan att pussa på honom (trodde dessutom att han skulle vara hemma när jag kom tillbaka från promenaden). Sen på jobbet fick jag ett sms "du glömde att pussa mig innan du gick imorse...pusspuss"...så svarade honom att jag hade tänkt pussa på honom när jag kom hem...men då var han ju inte hemma...och då skrev han tillbaka igen "man kan pussas flera gånger"

    Bara sånna små sms gör mig jättekär och lycklig!

  • Jojjo82

    När jag skickade ett mail till min blivande idag och informerade honom om att jag nu bokat lokal för bröllopsfesten, så fick jag ett underbart svar tillbaka: "Fan gumman, nu är det ju på riktigt! Det pirrar i magen..."

  • misstrixie

    Jo, det är underbart. Första gången vi träffades sa min blivande till mig - på fullaste allvar - att jag var den mest fantastiska person han någonsin träffat och att han redan visste att vi skulle tillbringa resten av livet tillsammans.

    Jag tyckte han var lite galen. Men jag hade ju samma känsla av att det här var Rätt med stort R. Och nu när vi känner varandra utan och innan så vet jag ju att det stämmer...

    Han är inte så mycket för stora romantiska gester, men han gör ofta de där söta små sakerna som gör vardagen lite magisk och som jag älskar. Han lägger saker jag säger på minnet - som jag knappt själv kommer ihåg att jag sagt - och överraskar mig med när jag minst anar det. En pocketbok med någon författare jag gillar, en parfym som jag nämnt i förbigående eller saker jag kommenterat i ett skyltfönster... såna saker, som jag inte ens tror att han lyssnat ordentligt på.

    För några helger sedan när vi var på ett uteställe, blev han ganska full och hittade en främmande man att prata med (ni vet, såna där otroooligt djupa diskussioner som man bara kan ha med främlingar på fyllan!). De satt och pratade i evigheter, och till slut blev jag nyfiken så jag flyttade mig närmare för att höra vad de pratade om... och då fick jag höra min blivande man sitta och berätta för den totalt okända mannen om hur underbart vårt förhållande är, hur lycklig jag gör honom och hur man bara VET att det är rätt när det är rätt.

    Alltså, det är trevligt att få komplimanger, men det är något extra speciellt med den där känslan att få höra fina saker sägas om sig själv av någon som inte vet att man lyssnar...

    Hihi, det här blev långt och osammanhängande... men jag blir så innerligt lycklig när jag tänker på vilken tur jag har haft som har hittat någon att älska som älskar mig lika mycket. Och att han dessutom är min bästa vän, någon att skratta med och gråta med och som tycker att jag är underbar både när jag lyckas och när jag klantar till det... den känslan borde alla på jorden få uppleva.

  • patti87

    hihi kul och läsa :) jag tror nog att det ligger lite romantik i varje man hjärta ;) hehehee

  • Samos07

    Jag är nu en gift kvinna, men måste säga att jag känner mig lite nykär nu efter vigseln . Imorse kunde jag knappt ta ögonen ifrån honom. Han hade på sig sin fina kostym då de skulle gå på fin restaurang på lunchen och han är såå snygg i den! Jisses vilket r*v han har *fniss*

    Kunde önska att han var bättre på den romantiska biten såsom små lappar eller överraskningar ibland. Men häromjulen uppfyllde han faktiskt en av mina drömmar. Jag fick vargklappning! Jag grät som ett barn i två hela dagar! Så inte ska man klaga Det finns ingen annan i hela världen som honom!

  • SweetSun

    Ja kärleken är underbar, och min m2b är den underbaraste männisak jag mött.. (fast så känner väl alla ni? )

    Varje dag är en gåva, och jag hoppas alla nån gång får uppleva kärlekslycka..

    Mitt förra förhållande var riktigt dåligt och destruktivt och jag var totalt i misär i 7 år.. men när jag träffade denna man, kom solen fram bakom molnen, och nu är det solsken varje dag!
    Jag trodde aldrig man skulle få känna såhär och jag är så tacksam och så lycklig!

    Kramar och lyckönskningar till alla er som har hittat er kärlek!

  • Nice08

    Häromdagen när jag var på jobbet så fick jag ett sms där det stod..

    Vilket fantastiskt väder det är idag, precis som du.. :)

    Min fästman kan också ibland..

Svar på tråden visst är kärleken är underbar ? :o)