• weinlove

    Ooops. Sängen gick nyss sönder (OT)

    Sitter här och ler åt hela spektaklet.

    Blev lite laddat ikväll och vi la oss (eller slängde oss) ner i sängen båda två på ena sidan av sängen och vad hör man: ett duns. Måste ha hörts i hela lägenhetshuset. Min sida av sängen brakar ihop och ner på golvet ligger min sänghalva. Madrass, lakan och allt. Jag bryter ihop i gapskratt och kan inte sluta =D

    Så nu håller min händiga blivande karl att skruva i skruvarna lite extra hårt och så får man hoppas på att de håller i några månader till :) Han sån tur var inte stänga av datorn så jag passar på att skriva av mig lite. Hoppas ingen tar illa upp... *tihi*

  • Svar på tråden Ooops. Sängen gick nyss sönder (OT)
  • MissieA

    Hehehe,, vad tokigt det kan bli ibland Se till att ta det lungt med sängen framöver hehe

  • FruRålin080808

    =D Hahaha...Vilken tur att ni inte var i full "aktivitet";) Tur att du har en händig karl som kan fixa sängen...sov gott;)

  • MissieA

    Hehehe,, vad tokigt det kan bli ibland Se till att ta det lungt med sängen framöver hehe

  • MissieA

    Oj ursäkta för mina 2 inlägg haha blev lite konstigt ser jag när jag tryckte på knappen. håller med tur att du har en händig karl.

  • Zozo

    Haha - vi har bade satt eld pa sängen och pajjat sängbrädor *fniss*

  • bara jag

    Hehe...så kan det gå när man är heta på gröten ;)

  • weinlove

    nog kan man säga att jag har en händig karl :) Han fixa till sängen och vi kunde sova gott i natt ;)

  • gustafmatilda

    Haha vad roligt! Själv har vi bara rivit ner ett element, hmm...

  • weinlove
    gustafmatilda skrev 2008-05-20 10:24:41 följande:
    Haha vad roligt! Själv har vi bara rivit ner ett element, hmm...
    tihi. ja när man är på g lyckas man med vad som helst :)
Svar på tråden Ooops. Sängen gick nyss sönder (OT)