• AnneiL­und
    Äldre 14 Sep 22:02
    26812 visningar
    16 svar
    16
    26812

    Tips på grymt Liveband/Coverband i Skåne?

    Hej

    Vi har kanske bestämt oss för att i alla fall kolla upp lite coola liveband i Skånetrakten och det vore ju så dumt att inte passa på och fråga alla proffs här inne!
    Vi vill ha ngt funkigt, partyaktigt, show liksom....ja ett riktigt ös. Ngn som har tips, kanske varit på andra bröllop och tänkt...Dom ska VI ha...och har lust att tipsa vidare?
    Skulle bli så glad.
    Vill ni inte lämna ut namn så maila gärna mig
    safstrom69@hotmail.com

    Mvh
    Anne

  • Svar på tråden Tips på grymt Liveband/Coverband i Skåne?
  • AnneiL­und
    Äldre 15 Sep 11:37
    #1

    ingen som vet?

  • Blomst­erbrud 2008
    Äldre 15 Sep 12:07
    #2

    Jag var på ett bröllop på Ängavellen i Skåne och där spelade det bästa coverband jag hört!!! SUPERBRA! Elton Bolton hette dom och var hel fantastiska!!!

  • Blomst­erbrud 2008
    Äldre 15 Sep 12:08
    #3

    Det var verkliegn ös och killarna snackade mellan låtarna och var verkligen roliga! Fick fart på alla och kände verkligen av stämningen! Dansade hela kvällen!

  • Blomst­erbrud 2008
    Äldre 15 Sep 12:08
    #4

    Ängavallen hette stället -sorry!

  • Jilla
    Äldre 15 Sep 20:24
    #5

    Killarna i Elton Bolton går att nå på 0732-542552
    Lycka till!

  • Amanda Cott 82
    Äldre 15 Sep 22:20
    #6

    Jag har sett ett band som heter Stämbandet vid 4 tillfällen, tro det eller ej. En gång på bröllop, en gång på företagsfest, en gång på Malmöfestivalen i drakbåtstältet samt en gång när de uppträdde på en stor scen utomhus i Lund för ca 3000 studenter. Framförallt på det sistnämnda var det fullt ös. Jag tyckte jättemycket om dom. Dom verkar vara väl anlitade och renommérade. Jag skulle själv vilja ha dom när jag gifter mig men då har jag flyttat tillbaka till Hudikk så det blir svårt. Jag kollade upp om de hade en hemsida och hittade denna: www.stambandet.com

  • ekp
    Äldre 15 Sep 22:29
    #7

    Jag gillar CC & Lee. De spelade på vårt bröllop. www.ccnlee.com tror jag är deras website.
    Lycka till!

  • sept 07
    Äldre 21 Sep 12:09
    #8

    I lördags på vårt bröllop hade vi bandet Jukebåx, helt underbara, fick igång alla på festen!

  • 26maj2­007
    Äldre 21 Sep 12:15
    #9

    vi hade dj på vårt bröllop

    dj Oscar Grymt bra! Han viste vad som skulle spelas. fanns bara ett tillfälle då dansgolvet blev tomt och det var när det var dax för tårtan. men det var knappt någon hade tid att äta.

    när han sepela fågeldansen var precis alla stolar lediga.

  • 26maj2­007
    Äldre 21 Sep 12:17
    #10

    oj missa lägga in sidan

    yngveholmqvist.tripod.com/

    skulle jag ha en sådan fest igen skulle ringa honom direkt

  • MrsRos­e
    Äldre 3 Oct 11:36
    #12

    Vi hade Less is more på vårt bröllop. Kan varm rekommenderas. Ett härligt sound och ett låtval som fick alla att dansa.
    www.mandamusic.se

  • davidi­ot
    Äldre 12 Jan 10:22
    #12

    Några vänner har precis bokat dessa:
    www.brollopsmusik.n.nu
    10.000:- ska de ha.
    Är det rimligt? 

  • drömma­re
    Äldre 12 Jan 11:31
    #13

    PÅ vårt bröllop i höstas ville vi ha ett grymt liveband, men vi var rädda för att få tag i ett  band som lät "afterski/firmafest"  och vi hittade ett riktigt coolt tjejband som är så grymma, tro inte att dom inte kan få till en riktigt fest, fast att dom främst är ett mingelband, alla var uppe och dansade!. Dom heter sunny sisters se.myspace.com/sunnysistersband 
    Dom hade med en tjej som spelade saxofon och det blev riktigt riktigt bra! =) Lycka till
    Kolla in min blogg där jag har massa bröllopstips www.savannasdrommar.wordpress.com 

  • Aniara­4
    Äldre 3 Jun 20:54
    #15

    Sluta spamma!!!

  • Rocky 80
    Äldre 12 Jan 21:28
    #15

    The Rockoutz - Coverband (Rock)

    Www.therockoutz.com

  • Äldre 27 Jul 01:08
    #16

    Vi hade Life On Venus på vårt bröllop. Ett proffsigt tjejband. De spelade mest moderna låtar men även en och annan äldre hit. www.lifeonvenus.se

Svar på tråden Tips på grymt Liveband/Coverband i Skåne?