• Sister of the Night
    Äldre 19 Sep 06:04
    4678 visningar
    11 svar
    11
    4678

    Hjälp! Sexlivet börjar bli för mycket...

    Jag svarar direkt, utan att läsa inläggen. Så om jag frågar om något redan uppklarat är det bara därför.

    Din berättelse gav mig en liten otäck känsla i maggropen.
    Det känns inte OK att du förväntas (?) ge oralsex morgon och kväll bara för att -ja, vad? Det är det jag inte hajjar.

    Om du älskade att göra det och bjöd på det spontant så skulle jag inte invända, men av din trådstart så låter det faktiskt som att ni fimpat det "ordinarie" sexet för att du inte kommer och att sex mellan er istället har blivit ensidig kravfylld service från dig morgon och kväll.

    Var det ett gemensamt initiativ att lägga ner det vanliga sexet, eller är det din killes önskemål?
    Sex - vilken form man nu väljer- ska i vilket fall som helst vara helt baserat på BÅDAS vilja, inte bara den enas. Annars är det riktigt galet ställt!

    Du skriver att ni skulle "prata" då han mitt i allt efterfrågade oralsex.
    Det låter oerhört respektöst i mina öron, men jag hoppas att jag inte har hela situationen klar för mig. Annars... Är ni mitt i en diskussion om vad det nu vara må som engagerar åtminstone den ena av er så är det ju synnerligen smaklöst att avbryta med en sån fråga!

    Att du antastats i yngre dagar kan givetvis inverka på din sexualitet idag.
    Det är inte alldeles ovanligt att tjejer har problem att komma genom vanliga samlag - det kan ge sig med tiden förutsatt att man känner sig trygg med den man älskar med.
    Om spöken från det förflutna inte ger med sig så ge dig själv chansen att bearbeta minnen med någon som är hängiven uppgiften att lyssna på dig.
    Jag har förstått att sexuella utnyttjanden av olika slag är något som väldigt många unga tjejer råkar ut för - det är överjävligt att det finns ynkedomar som utför detta.
    Jag hoppas emellertid att det du varit med om inte kommer att få kasta sin skugga över hela din framtid. Du har rätt till mer än så.

  • Sister of the Night
    Äldre 19 Sep 06:11
    #11

    Läser din trådstart igen och ser att du redan svarat på att det är han som valt bort det ömsesidiga sexet.
    Så mycket värre. Om det verkligen är som du antyder -att en orsak till det uteblivna sexet från hans sida kan vara att du inte kom- så blir jag än mer fundersam.
    Ska du inta rollen som enbart givare för den sakens skull? Låter helt galet.

Svar på tråden Hjälp! Sexlivet börjar bli för mycket...