• Trulis
    Äldre 16 Jul 15:28
    5866 visningar
    16 svar
    16
    5866

    Foton på partytältdekoration

    Någon som gift sig, hade middagen/festen i ett partytält och vill dela med sig idéer och foton på dekoration?

    Jag funderar på hur jag ska dekorera väggar/tak och vet knappt hur de tält vi kommer ha ser ut...

  • Svar på tråden Foton på partytältdekoration
  • Trulis
    Äldre 16 Jul 21:26
    #0

    *puff*

  • Trulis
    Äldre 17 Jul 12:31
    #0

    Bara jag som har middagen i ett partytält? :)

  • Trulis
    Äldre 17 Jul 13:15
    #0

    Becoming mrs F: Wow! Hur många ljusslingor räknar ni med att behöva köpa? Var köpte ni era? Vi ska ha 3 st 4*8 tält för 120 personer. Har ingen aning hur många slingor som behövs...

  • Trulis
    Äldre 17 Jul 15:54
    #0

    gunsandroses: Vi hyr lokalt av ett företag på Åland: Tältfixarna. De sätter upp tälten på fredagen och tar ner dem på söndagen (vi har 3-dagarsfest).

    Vi har också tänkt oss slingor men jag vet inte hur många.

    Becoming mrs F: Hur många slingor köper ni? Lägger ni slingor längs med alla sidor på tältet?

  • Trulis
    Äldre 18 Jul 07:46
    #0

    Ja, jag hoppads på fint väder med regn är också mysigt.

    Förresten...har ni fixat med värme i tälten? Kyla är en värre party-killer än regn skulle jag säga...

  • Trulis
    Äldre 18 Jul 09:07
    #0

    Restaurangen som vi caterar tar med sig porslin, vilket känns skönt. Vi har engångtallrikar till övriga måltider på fredagen och söndagen.

  • Trulis
    Äldre 18 Jul 20:30
    #0

    Becoming mrs F: Yes, precis. Fest i dagarna tre. Ska bli skoj. :)

    Jag har inte tänkt så mycket på möbleringen faktiskt, för jag vet inte vad som är möjligt att göra och har inte sett tälten. Just nu tänker jag mig nog ändå 6 längor á cirka 24 personer med 'scen' och matbord längst in i tälten.

Svar på tråden Foton på partytältdekoration