• Lusan

    Någon med erfarenhet av Differin?

    Jag har använt Differin i en vecka nu, använder det varannan kväll. jag inser att det kommer att ta lång tid innan jag kommer märka nån skillnad men hur lång tid tog det för er det hjälpte för? vilka biverkningar fick ni? hur allvarliga problem hade/har ni? er som det inte fungerade för, har ni någonting annat nu eller har ni kombinerat Differin med nånting? Jag ska börja med skinoren också om Differin inte har hjälpt i augusti.

    tack!

  • Svar på tråden Någon med erfarenhet av Differin?
  • Pyssetroll

    Jag har användt Differin länge av och till. Har inga direkta problem av det, bara att jag kan vara lite stram och känslig i huden om jag använder den för mkt. Effekt tycker jag att jag får, men inga dramatiska förändringar. Då hjälper tabletter bättre.

  • Lusan

    Ok, tack! Hur mycket problem hade du när du började och hur lång tid tog det innan då såg skillnad? vilka tabletter är det?

  • Pyssetroll

    Jag hade rätt mkt problem första gången, sen har jag fått mindre återfall 2 ggr. Kombinerade med tetralysal och det funkar kanon. man varnar ju för att man får ökad solkänslighet men det har inte jag märkt av faktiskt, använder dock alltid minst faktor 15.

  • Lusan

    Ok, va bra att det fungerar! jag brukar också ha solkräm jämt så det är nog inga problem. tack!

  • silverdrake

    använde differin för typ 3-5 år sedan, jag hade väl en någorlunda mild vuxenacne,mig hjälpte det jättebra, fick nästan porslinshy efter ett halvår, det tog tid det gjorde det men det hjälpte, blev sjukt torr i början men sedan lade det sig lite faktiskt, sen när hyn blev bättre tog jag bara varannan kväll sen inget alls. har inte fått tillbaka något *ta i trä*
    jag använde även dalacin att dutta på där det var infekterat. förutom torrheten och att det stramade fick jag inga biverkningar, jag använde den varje kväll och fick då på morgonen ha en rätt kraftig fuktgivare eftersom jag blev så torr....

    så för mig var det en toppenprodukt. bra att det finns något som hjälper

    hoppas det hjälper dig med/ lycka till

  • Lusan

    silverdrake: Det låter ju superbra! hoppas verkligen att det blir så för mig också. tack!

Svar på tråden Någon med erfarenhet av Differin?