• AIC
    Äldre 27 Jun 09:24
    8445 visningar
    48 svar
    48
    8445

    Sång under vigslen

    Nu skulle jag verkligen behöva er hjälp att komma på en låt som kan sjungas av en kvinnlig solist utan mer komp än en gitarr. Gärna nåt lite mer ovanligt, svenska eller engelska spelar ingen roll.

    Jag är inte så sugen på Shirley Clamp och dyl.

    Tack för hjälpen!!!!

  • Svar på tråden Sång under vigslen
  • martin­sson2b­e
    Äldre 27 Jun 09:25
    #0

    Min lillasyster kommer att sjunga Rod Stewarts "Have I told you lately that I love you".

    Jag "trams-sjunger" ofta den för min blivande make...

  • NOT_st­ill_A_­Miss :-)
    Äldre 27 Jun 09:29
    #0

    martinsson2be: *fniss* - jag brukar också trams sjunga den för min man - och har gjort så forever

  • martin­sson2b­e
    Äldre 27 Jun 09:33
    #0

    Hihi; så nu känns det kul att få den "otramsiga" versionen på bröllopet!

  • Jeny
    Äldre 27 Jun 10:00
    #0

    en sång som är väldigt fin med bara gitarr är "jag ger dig min morgon". den är lite ovanlig med, inte en de vanligaste bröllopslåtarna

  • August­i-06
    Äldre 27 Jun 10:08
    #0

    Jeny

    Jag tänker bara på filmen: torsk på tallin när jag hör den, *fnissar* scenen när de sitter instängda i bussen på färjan. Men det kanske bara e jag det... ;)

  • stenbo­ck_06
    Äldre 27 Jun 10:08
    #0

    Hej!

    Vi ska ha "som en sträng på gitarren" (kanske inte rätta titeln...) med en tjej sjunger till enbart gitarrkomp. Den är fin!

  • sommar­brud 2006
    Äldre 27 Jun 10:12
    #0

    Augusti- 06: Du är inte ensam, här är en till som ser den bildem framför sig!

  • August­i-06
    Äldre 27 Jun 10:12
    #0

    sommarbrud 2006

    Tur att det inte bara var jag! :D

  • Jeny
    Äldre 27 Jun 10:14
    #0

    oj, jag har inte sett den filmen, men då är det kanske fler som tänker på den???

  • sommar­brud 2006
    Äldre 27 Jun 10:14
    #0

    Bilden ska det såklart stå.

    AIC: vi ska också ha en kvinnlig sångerska med komp på gitarr. Vi har också funderat på have I told you lately.

Svar på tråden Sång under vigslen