• beliEve

    Sångerska Norrköping/Nyköping?

    Vi gifter oss borgerligt i Stavsjö fredagen den 19 maj, och har bestämt att vi ska ha piano och sång under vigseln.

    Nu söker vi en sångerska! Det handlar om 3 låtar, troligen Klinga mina klockor, En vänlig grönskas rika dräkt och någon fler sång.

    Vi har pianist, en kantor, så det är sången vi saknar.

    Kan du hjälpa oss? =)

    Hälsningar Eva

  • Svar på tråden Sångerska Norrköping/Nyköping?
  • arii

    Hej! Jag tipsar om Cecilia Ray! Hon är ju bara helt underbar!

  • Sara700

    Jag skulle verkligen vilja rekommdera Viktoria Krantz. Supervacker röst och jättebra att ha att göra med! Vi var verkligen nöjda på alla sätt och det var värt varenda krona vi spenderade!

  • Blivande Fru Johansson

    Hur mycket kostar det att hyra någon?? Skulle vilja ha någon som sjunger, men vill inte lägga ut för mycket pengar på de..

  • Jabe

    Det beror väl helt på vem som ska sjunga... Jag är musikstuderande just nu men börjar jobba med annat när jag är klar här, Kommer bara sjunga på fritiden då, och tar inte så mycket betalt eftersom jag inte jobbar heltid med sången.
    Men de finns ju de som verkligen försörjer sig som sångare och då är det ju klart att det kostar mer!

  • Jabe

    Men om du anlitar ett proffs så kan man ju ställa ganska mycket högre krav oxå!

  • beliEve

    Nu har vi gift oss, fredagen den 19/5, och jag fann en sångerska tack vare Bröllopstorget! Hon befinner sig i närheten av Nyköping och Norrköping och var jätteduktig!

  • Jabe

    BeliEve:
    Pratade med henne i helgen o hon tyckte det var jätteroligt att få sjunga för er! Vad skönt att det ordnade sig med det! Kände mej så snopen när jag fick ett nej från min lärare... Men men.. som sagt så blev det ju bra!

Svar på tråden Sångerska Norrköping/Nyköping?