• persia­n prince­ss
    Äldre 28 Mar 03:27
    1419 visningar
    3 svar
    3
    1419

    riktigt snygg uppklippning

    Hej alla:)

    Ska klippa mig nästa vecka, och letar just nu efter bilder på riktigt snyggt uppklippta frisyrer. Har långt hår just nu och vill gärna behålla längden...Tänker mig nåt i stil med mariah carey uppklippning, fast kortare lugg eller nåt sånt...äsch jag vet inte...

    Help me pretty please:)

  • Svar på tråden riktigt snygg uppklippning
  • persia­n prince­ss
    Äldre 29 Mar 13:32
    #0

    nobody? eller beror det på att jag skrev inlägget mitt i natten:D

  • Lady Marmel­ade
    Äldre 29 Mar 14:48
    #0

    Sök på nätet efter olika frisörsidor eller testa att köpa någon av frisyrtidningarna som finns på pressbyrån. När du har hittat en bild på det du gillar så är det lätt att bara ta med den till frisören och få en liknande frisyr. Annars kan man alltid kosta på sig att gå till en dyrare salong och få råd av en stylist vad man skulle passa bäst i för frisyr. Björn Axén och Toni and Guy salongerna har stylister man kan boka in sig hos.

  • persia­n prince­ss
    Äldre 30 Mar 20:50
    #0

    jo det är klart! fast jag hade hoppats nån här skulle ha nån bild, så jag slipper som så många gånger tidigare lägga ner massa pengar på att köpa en massa tidningar där jag ändå inte hittar det jag var ute efter.

    just Toni&Guy har jag hört mycket gott om, men nu har jag bokat tid någon annanstans, så jag hoppas d blir lika bra där!

Svar på tråden riktigt snygg uppklippning