• solpin­gla
    Äldre 14 Jan 11:22
    4759 visningar
    38 svar
    38
    4759

    När ska vi beställa?

    Ullis06
    vilken bra fråga då behöver jag inte fundera vi kommer att gifta oss 20060708, när ska ni gifta er?? kommer nog att inhandla starkvaror ganska snart vi med
    lycka till!!

  • solpin­gla
    Äldre 14 Jan 23:30
    #0

    va roligt !!!
    kan inte riktigt tala om vart men en bit utan för sandviken kommer vår vigsel att hållas och vi ska var utomhus så vi får hålla tummarna på fint väder.
    kramizz

  • solpin­gla
    Äldre 28 Jan 15:07
    #0

    vart ska ni köpa i från jag tror jag har hittat där vi ska handla bara såååå himla billigt hittade dit i dag + billig frakt , du får gärna maila om du vill ha info.
    lillis73@msn.com

    kramizz!

  • solpin­gla
    Äldre 28 Jan 15:11
    #0

    hahahahahaha såg nu att man kan även få flaskorna med sina egna ettiketter det skulle ju vara riktigt roligt

  • solpin­gla
    Äldre 5 Mar 12:37
    #0

    nu har vi beställs kommer att vänta spänt på resultatet det var lätt, enkelt och bekvämt trots att man fick fixa frakten själv jag är än så länge super nöjd
    kramizz!!

  • solpin­gla
    Äldre 5 Mar 18:44
    #0

    ja vi beställde från Cybeerwiner och i mailet man fick från dem så kunde man gå via länk i mailet till eu-transit frakt sida hur enkelt som helst jag ha skrivit någonstans lite mer ingående om hur det gick till slänger strax in en länk till denna sida ska bara leta på den. jag rekomenderar att beställa därifrån!!
    kramizz

  • solpin­gla
    Äldre 5 Mar 18:45
    #0

    här står det till och med vad jag beställde
    www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m1509258.html

  • solpin­gla
    Äldre 5 Mar 22:23
    #0

    dessa viner har jag beställt och enligt de jag pratat med så är de goda och billiga

    Lobillo Red
    Lobillo White

    kramizz!!

  • solpin­gla
    Äldre 6 Mar 23:51
    #0

    carolinemail:
    ca 50-55 vuxna så jag hoppas det räcker med alkoholen jag köpt, alla kanske inte dricker

    Pilularia: vart beställde du ifrån och hur tyckte du att det funkade

    kramizz!!

  • solpin­gla
    Äldre 24 Mar 09:02
    #0

    nu har jag fått mina varor de står på kioken och väntar på att bli hämtade jag åter kommer med mer info innom snar framtid det har funkat hur smidigt som helst, detta rekomenderas till alla!!

    kramizz!!

  • solpin­gla
    Äldre 26 Mar 12:01
    #0

    nu är varorna hemma och det var verkligen bra packat inget som var trasigt så jag är fortfarande nöjd!
    jag har kunnat följa paketet hela vägen från start till slut vi kommer garanterat beställa därifrån igen

Svar på tråden När ska vi beställa?