• Ehlian­a
    Äldre 27 Dec 14:24
    3173 visningar
    27 svar
    27
    3173

    svara snabbt! Ringar

    det är 7 dagar kvar tills en ev.förlovning men vi har inte råd!
    vad ska vi göra , ?
    finns det avbetalning på olika smyckesaffärer på ringar?
    var i sådana fall !
    vi bor i blekinge

    HJälp!

  • Svar på tråden svara snabbt! Ringar
  • Ehlian­a
    Äldre 27 Dec 15:37
    #0

    tack !

    både han och jag har haft tankar om att förlova sig på en lite annulonda dag . dagen då vi varit ihop i 1000 dagar.
    och sen säger han jo jag vill verkligen men jag har inte råd denna månaden .

    vill lösa detta ,ska kolla upp det och höra med honom vad han tycker !
    tack för alla snabba svar!

  • Ehlian­a
    Äldre 27 Dec 16:47
    #0

    vi har råd nästa månad , men nästa månad så spricker konceptet med att förlova oss på den dagen som är speciell för oss
    får vi avbetalning så kan vi förlova oss på den dag som är speciell för oss och nästa månad kan vi betala mestaldels eller allt!

  • Ehlian­a
    Äldre 27 Dec 16:54
    #0

    är det möjligt oxå att få ringarna på 6 dagar ... om det behövs justeringar och så som storlek osv . gravering kan man göra i efterhand . huvudsaken är att det är den ringen man vill ha och att den passar tycker jag,

  • Ehlian­a
    Äldre 27 Dec 17:02
    #0

    jo mne min mamma har ingen ring , han skildes men sin man för 5 år sen coh nu har hon en sambo och de är inte förlovade.. men det var en bra tanke...

  • Ehlian­a
    Äldre 27 Dec 17:17
    #0

    jaha... *lite trög ibland
    jo , får se ... jag bara hoppas att det går bra !
    håller på och kollar på internet , men vill helt sitta i en butik och prova , så att man lixom känner att det är rätt!

  • Ehlian­a
    Äldre 27 Dec 19:14
    #0

    är det nån här som köpt en ring på avbetalning som kan ge lite råd om hur det gick och så?

  • Ehlian­a
    Äldre 28 Dec 18:19
    #0

    vi har varit och kollat på ringar idag , de kostade inte så mycket , vi skulle även få låna pengar av våra föräldrar så att vi kunde förverkliga våra drömmar coh förlova oss på den dagen .

  • Ehlian­a
    Äldre 30 Dec 15:35
    #0

    PÅ tisdag gäller det , ska hämta ringarna på måndag ,min pojkvän ska be sig ledig från jobbet.. och vi båda är liksom *pirriga* ahh är så lycklig!

  • Ehlian­a
    Äldre 31 Dec 12:45
    #0

    han e ju den underbaraste ,, han sa att snart så är du min fästmö...
    det låter så vackert!
    längtar så till på tisdag !
    när man har gått och drömt så här länge om en sak och så är de tså nära , jag tror bara inte att det är sant , nyp mig jag drömmer

  • Ehlian­a
    Äldre 4 Jan 11:29
    #0

    den underbaraste, han friade till mig vid havet i snön^^
    och nu njuter vi bara av att ha varandra nära .
    bröllop blir det nog inte på ett par år och det passar oss utmärkt då vi båda hade tänkt att flytta iväg och plugga snart..

    tack för alla ord alla

Svar på tråden svara snabbt! Ringar