• jojje#­1
    Äldre 16 Oct 19:33
    6616 visningar
    5 svar
    5
    6616

    Bröllopslokal i Piteå

    Vi ska gifta oss i Piteå till sommaren och söker en lokal för ca 70 personer. Finns det någon som har erfarenhet av tex Gläntan, Svensbylida, Mercurgården eller Munksunds Folkets hus? Vi vill gärna ha en lokal där vi kan ordna större delen av festen själva, dvs där vi kan hyra catering osv.

  • Svar på tråden Bröllopslokal i Piteå
  • Victor­y
    Äldre 23 Oct 20:58
    #0

    Vi har samma problem! Söker en lokal som rymmer minst 65 personer till nästa sommar. Munksunds folkets har jag varit i någon gång men jag minns inte riktigt hur den såg ut. Kan inte hjälpa dig så mycket med andra ord, men tar gärna också emot tips om det är någon annan som har...

  • Mi@
    Äldre 23 Oct 21:11
    #0

    Var på ett bröllop för en del år sedan i Piteå. Det bröllopet hölls i Öjebyn i IOGTs lokaler och var väldigt trevligt. Det var en rätt stor lokal för vi var över 150 gäster allt som allt!

  • jojje#­1
    Äldre 27 Oct 21:18
    #0

    Tack för era svar. Skriv om ni kommer på något mer!

  • Annaon­icke
    Äldre 27 Oct 21:21
    #0

    Är det nån som är från Luleå Här?

  • mickel­inda
    Äldre 9 Jan 17:50
    #0

    Hej

    Jag kan varmt rekomendera Storfors folkets hus. Har varit på flera fester där genom åren och ska även själv ha min bröllopsfest där i juli. Huset är jättefint och ligger bra till med lite skog bakom om ni te.x vill ha en liten tipspromenad för gästerna eller nåt.

    Det finns bra med toaletter ett stort rum där ni rymmer att duka för alla gästerna och det finns en scen och en nybyggd bar åxå. Kök finns ju så klart.

    Ni måste åka och titta på den.
    Ring 0911-341 66 så får ni låna nyckel och titta på den. Det är Storfors IF som håller i lokalen och dom är väldigt trevliga.
    (Storfors ligger i Bergsviken, Hortlax)

    Lycka till
    Linda

Svar på tråden Bröllopslokal i Piteå