• Leyla2­7
    Äldre 29 Apr 13:06
    10403 visningar
    6 svar
    6
    10403

    har ni löshår?som är slitet ni kommer inte att tro mig!

    HEJSAN PÅ ER ALLA MED LÖSHÅR!
    Ni kommer inte átt tro detta, jag har löshår, med äkta hår som efter ettag började kännas torrt o slitet, men ingen direkt frisörprodukt har fungerat. Tills jag följde ett tips från AFtonbladet där det stod att Jessica Parker använde hästbalsam till sitt slitna hår, och resultatet blev suuperglansigt och lättrett hår. I samma annons stod det om en tjej som hade löshår och som testat detta..
    jag tänkte äsch det kan inte stämma...men så tänkte jag det är ju värt ett försök det kostar ju bara 130 kr.
    Jag köpte det(berättade inte för någon haha) och sprayade lite i mitt slitna löshår...och heeelt fantastiskt det fungerar faktist håret är suuuperblankt och fint och lättskött det håller länge oxå...innan detta så plattånagde jag även håret. Det är bättre än någon dyr frisörprodukt jag någonsin köpt.
    SÅ FÖR ER ALLA SOM VÅGAR KÖP HÄSTBALSAM: main&Tail heeeelt fantastiskt och det luktar inte alls illa tvärtom lätt perfymerad lukt.
    Lycka till!!!!!!!

  • Svar på tråden har ni löshår?som är slitet ni kommer inte att tro mig!
  • discod­ivan
    Äldre 29 Apr 13:16
    #0

    köpte du det i en hästaffär eller via nätet?

  • Leyla2­7
    Äldre 29 Apr 13:21
    #0

    hej!
    Jag köpte det i en hästaffär!!!!!de går lätt att hitta!lycka till!!!!!

  • Bonni
    Äldre 29 Apr 13:31
    #0

    Jag använder pälsglans för hästar i mitt löshår och det blir verkligen jättefint. Jag har använt det i man och svans på mina hästar i flera år och tänkte att om det fungerar så bra på deras grova tagel så borde det ju funka även i människohår.

    Det finns att köpa i de flesta hästsportsbutiker och på nätet.

  • Majlo
    Äldre 29 Apr 14:19
    #0
    Kul med udda tips.
  • Äldre 11 Jun 15:16
    #5

    Jag har löshår (clips) som är väldigt slitet ???? funkar häst balsam i det okså ? ?


    :)
  • Äldre 11 Jun 15:30
    #6
    Johannnnnnaa1002 skrev 2015-06-11 15:16:27 följande:

    Jag har löshår (clips) som är väldigt slitet ???? funkar häst balsam i det okså ? ?


    Tråden är  10år gammal ingen är medlem längre som skrivit i den
    Live free, ride free
Svar på tråden har ni löshår?som är slitet ni kommer inte att tro mig!