Köp & sälj: Festkläder dam forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Säljes: Svart sexig paljettklänning av augus­t­i Festkläd­er dam augusti
Äldre 7 May 17:14
1,7k 1 Sexig kort paljettklänning säljes. Använd 2ggr, men då jag lagt på mig några kilon är den... Festkläd­er dam augus­t­i Äldre 7 May 17:14
1
1,7k
Säljes: creme vit klänning för den modiga bruden av augus­t­i Festkläd­er dam augusti
Äldre 7 May 16:54
1,5k 1 Säljer en jätte fin klänning i strl 34 från H&M. Aldrig använd då den är lite för urri... Festkläd­er dam augus­t­i Äldre 7 May 16:54
1
1,5k
Säljes: grön balklänning / tärnklänning storlek 36 säljes av Saga1­4 Festkläd­er dam 1,8k 0 l.Använd en gång vid bal..Dragkedja bak i ryggen storlek 36Finns i kungsör men kan åka til... Festkläd­er dam Obesvarade
0
1,8k
Säljes: Tärnklänning, festklänning av wicto­r­iia Festkläd­er dam 1,6k 0 Fick denna på posten igår men då jag fick fel färg så säljer jag denna, Det är en jättefin... Festkläd­er dam Obesvarade
0
1,6k
Säljes: Mörkblå klänning från Diane von Furstenberg av Vronk Festkläd­er dam 1,6k 0 Mycket fin mörkblå klänning från Diane von Furstenberg. Fickor i sidan. Lätt och bekväm.Pa... Festkläd­er dam Obesvarade
0
1,6k
Köpes: Tärnklänning av Bagar­m­aria Festkläd­er dam 1,1k 0 Oanvänd Halterneckklänning med knyt i nacken säljes. Vinröd i duschesstyg,fodrad.,medfölje... Festkläd­er dam Obesvarade
0
1,1k
Säljes: Tärnklänning/festklänning NY av lotta­n Festkläd­er dam 1,4k 0 Säljer en ny och oanvänd dimrosa klänning från Haléns stl 40. Tyvärr var den för stor för... Festkläd­er dam Obesvarade
0
1,4k
Köpes: SÖKES - Kavaj från HM! av danii­e­l Festkläd­er dam sha
Äldre 1 Apr 20:23
1,7k 3 Jag söker med ljus och lykta efter den här kavajen från HM i strl 44. Har du den och kan t... Festkläd­er dam sha Äldre 1 Apr 20:23
3
1,7k
Säljes: fest/ Balklänning av Mia14­7­8 Festkläd­er dam 1,5k 0 Festkläd­er dam Obesvarade
0
1,5k
Säljes: Fest och balklänning av Mia14­7­8 Festkläd­er dam 1,3k 0 Vi sälja en underbar ny och oanvänd fest och balklänning. Maila gärna vid intresse Festkläd­er dam Obesvarade
0
1,3k
Säljes: Fantastisk balklänning som måste ses! av floue­e Festkläd­er dam 1,6k 0 Passar mig som är ca 168cm lång (+högklackade skor) och har 34-36 i storlek, men kan anpas... Festkläd­er dam Obesvarade
0
1,6k