Köp & sälj: Dukning & dekoration forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Säljes: Vaser i flera former och storlekar av Olivi­a­is Dukning & dekorati­on 1,2k 0 Säljer ett 50-tal glasvaser i olika storlekar och former som jag dukade med på mitt bröllo... Dukning & dekorati­on Obesvarade
0
1,2k
Säljes: Stolsöverdrag 55 stycken av Tilda­a­linne­a Dukning & dekorati­on cgelinder
Äldre 10 Aug 08:52
4,2k 12 55 stycken Stolsöverdrag i spandex, passar därför olika stolar. Stolsöverdragen är använda... Dukning & dekorati­on cgeli­n­der Äldre 10 Aug 08:52
12
4,2k
Säljes: Stolsöverdrag av Syate­l­jén Dukning & dekorati­on Syateljén
Äldre 8 Aug 23:08
1,6k 2 Säljer 68 st vita stolsöverdrag, sydda av Knoppalakan i en rak modell med smala knytband i... Dukning & dekorati­on Syate­l­jén Äldre 8 Aug 23:08
2
1,6k
Säljes: Häftig ljusdekoration Uthyres av Emils­M­usikO­c­hProd­u­ktion Dukning & dekorati­on 915 0 Häftigt Ljuspaket uthyres.  Välj mellan olika fasta färger under middagen och under festen... Dukning & dekorati­on Obesvarade
0
915
Säljes: 36 vita linneservetter av Filip­p­a B Dukning & dekorati­on meestella
Äldre 7 Aug 16:45
2,4k 5 Säljer 36 vita linneservetter. Några enstaka behöver fållas om och alla är lite olika möns... Dukning & dekorati­on meest­e­lla Äldre 7 Aug 16:45
5
2,4k
Köpes: Vintage Linneservetter och ljusstakar sökes av meest­e­lla Dukning & dekorati­on 934 0 Hej!Vi gifter oss i Småland den första helgen i September och söker ännu efter vita linnes... Dukning & dekorati­on Obesvarade
0
934
Köpes: Skåne-Köpes-Stolöverdrag av Jenni­f­erKLT Dukning & dekorati­on 987 0 Skulle vilja köpa stolsöverdrag 60 styck i Skåne, gärna i Malmö-Lund regionen så man kan h... Dukning & dekorati­on Obesvarade
0
987
Säljes: Satin Stolsöverdrag, stolsband, dukar och servetter. Ivory och vinröd. av lisab­l­oma Dukning & dekorati­on 1,4k 0 Säljer nu mina bröllopsdekorationer och hoppas de kan glädja någon annan lika mycket som d... Dukning & dekorati­on Obesvarade
0
1,4k
Säljes: Vaser Säljes av FinaF­r­öken Dukning & dekorati­on FinaFröken
Äldre 3 Aug 20:42
1,3k 1 Hej! Säljer nu 44 stycken vaser från vårt bröllop. Jag har gjort alla vaser själv genom at... Dukning & dekorati­on FinaF­r­öken Äldre 3 Aug 20:42
1
1,3k
Köpes: KÖPES: Färdiga pom-pom bollar av Jenny­c­hrist­i­navil­h­elmin­a Dukning & dekorati­on Jennychristinavilhelmina
Äldre 30 Jul 15:51
1,8k 4 Finns det någon i närheten av Örebro som har färdiga pom-pom bollar att sälja? Dom ska va... Dukning & dekorati­on Jenny­c­hrist­i­navil­h­elmin­a Äldre 30 Jul 15:51
4
1,8k
Köpes: KÖPES Rislampor av Tilda­2­018 Dukning & dekorati­on 1,0k 0 Hej! Någon som säljer vita/rosa rislampor? :) Dukning & dekorati­on Obesvarade
0
1,0k
Köpes: Köpes: Ljusslingor i Stockholm av Ullis och Mats Dukning & dekorati­on 1,2k 0 Jag söker ljusslingor för dekoration till vårt bröllop den 19 augusti, med glödlampor. Hel... Dukning & dekorati­on Obesvarade
0
1,2k
Köpes: Knoppa-lakan av Mikae­l­aHell­s­tröm Dukning & dekorati­on 1,2k 0 Jag söker ca 15 st Knoppa-lakan från IKEA att ha som dukar. Kan hämta i Halland, ner till... Dukning & dekorati­on Obesvarade
0
1,2k
Köpes: KÖPES: Knoppa-lakan av Mikae­l­aHell­s­tröm Dukning & dekorati­on 1,1k 0 Jag söker ca 15 st Knoppa-lakan från IKEA att ha som dukar. Kan hämta i Halland, ner till... Dukning & dekorati­on Obesvarade
0
1,1k
Säljes: Knoppa lakan av Hippi­e­biet Dukning & dekorati­on 1,2k 0 Säljer 24 st oanvända och inplastade Knoppa lakan från Ikea. Dessa blev över från vårt brö... Dukning & dekorati­on Obesvarade
0
1,2k
Säljes: Knoppalakan 60st säljes m.m av susan Dukning & dekorati­on 1,1k 0 Knoppa lakan 60st = 600krJute löpare 2 st à 5 meter = 100 krLjuslyktor 25st = 100 krJute v... Dukning & dekorati­on Obesvarade
0
1,1k
Säljes: Vita stolsöverdrag säljes, 50 st av Hande­a­l Dukning & dekorati­on 1,8k 0 Vita elastiska stolsöverdrag som passar de flesta stolar utan armstöd säljes. Det är 50 st... Dukning & dekorati­on Obesvarade
0
1,8k
Säljes: Vinglas av nogol­u­nda Dukning & dekorati­on Petraljungberg
Äldre 18 Jul 01:09
2,5k 5 13 stycken kartonger med vinglas från IKEA (FÖRSIKTIGT). 12 kartonger med 6 glas, den sist... Dukning & dekorati­on Petra­l­jungb­e­rg Äldre 18 Jul 01:09
5
2,5k
Köpes: KÖPES: 40 champagneglas svalka av Qlin Dukning & dekorati­on 1,1k 0 Jag vill köpa 40 begagnade Ikea svalka champagneglas (eller andra billiga) till fest i slu... Dukning & dekorati­on Obesvarade
0
1,1k
Säljes: 80st Stolsband organza Orange av Zum Dukning & dekorati­on Cassuds
Äldre 10 Jul 17:52
1,8k 1 Jag har 80st stolsband organza orange till salu.Nypris 845kr, Jag säljer dem för 380kr fin... Dukning & dekorati­on Cassu­d­s Äldre 10 Jul 17:52
1
1,8k